Honkbalhandschoenleer banden

Menrik Schreef:

Past erg goed bij je SKX, Nick!
Wat betreft de tweede keeper heb ik hetzelfde,
maar gelukkig als losse besteld dus die kan er bij
mij vanaf.

Dankje ik ben er ook erg blij mee!
De band staat zo te zien ook schitterend op je LLD! Dat horloge kan ook echt iedere band hebben :+ Erg gaaf, en niet alleen de band! :wink:
Bij mij is de 2de keeper ook los, dus die is er inmiddels af gehaald en veilig opgeborgen :slight_smile:

Bij mij is hij ook binnen. Prachtige band Ko! En hé, ik heb hem ook op een SKX007 gezet…nou ja, beetje verbouwd…

Dick

Met mijn verontschuldigingen voor de matige foto’s (haast, geen goed licht).

Omdat de GMT zo graag op een nieuw bandje wil hem daar maar even op gezet. Staat niet eens verkeerd…

De band is perfect qua dikte en heeft een mooie combinatie tussen stevig en soepel. Stikwerk ziet er prachtig uit. Kortom, erg blij mee, chapeau Ko!

Leuk om de foto’s met de banden gemonteerd te zien.
En bedankt voor alle reacties. Het was een mooi projectje om te doen.
De tweede keeper is altijd los en kun je er eventueel af laten.

@lexaf.
Ik ben ook begonnen voor mij zelf maar het is ietsjes uit de hand gelopen :wink:
Stikken doe ik met de hand en de gaten prik ik ook met de hand met zogenaamde vlechttanden. Ik gebruik een mal om te zorgen dat de gaten netjes langs de randen komen. Alles is eigenlijk puur handwerk.

Ko

kan niet ontkennen dat Ko het ambacht in de vingers begint te krijgen :slight_smile:

Hendrik

Hier no 8 met eigen gesp:
KO: geweldig gedaan!
Een meesterlijke combi geworden:

Explore mokermike5 Explore mokermike5

NickW Schreef:

Menrik Schreef:


Past erg goed bij je SKX, Nick!
Wat betreft de tweede keeper heb ik hetzelfde,
maar gelukkig als losse besteld dus die kan er
bij
mij vanaf.

Dankje ik ben er ook erg blij mee!
De band staat zo te zien ook schitterend op je
LLD! Dat horloge kan ook echt iedere band hebben
:+ Erg gaaf, en niet alleen de band! :wink:
Bij mij is de 2de keeper ook los, dus die is er
inmiddels af gehaald en veilig opgeborgen :slight_smile:

Haha dankje! Ja de LLD kan echt heel erg veel hebben, maar ik denk dat dit wel één van de mooiste bandjes is die ik nu heb!

Nr. 7 meldt zich. Je hebt jezelf weer overtroffen, Ko.

Omdat mijn vorige foto’s geen recht deden aan het vakwerk van Ko, bij deze wat betere plaatjes. Het is echt een prachtige band:



Mooie foto’s van mooie banden mannen(tu)

Ko, waarom maak je niet een flickr gallery van al je gemaakte bandjes? Da’s een mooie showcase en een bron van inspiratie voor je klanten.

Wel eens aan gedacht om een foto galery te maken. Zal me eens verdiepen in flickr.
Er zijn ook andere mogelijkheden met mijn website.
Wordt vervolgt.

Ko

Kijk eens bij Red12 straps, die heeft een gallery voor leersoorten, afwerking (draad, buckles) en voorbeelden. Da’s erg duidelijk als je een bestelling wilt plaatsen.

Doordat de eerste koper van #1 afhaakte en ik dat op het juiste moment zag, ben ik nu de trotse eigenaar van deze prachtige band. (Ik had me aanvankelijk ingehouden toen Ko de stukken leer presenteerde omdat ik geen band “nodig” had, maar nu moest ik toeslaan. :smiley: )

Door de oude rijg-gaten van de handschoen valt zijn herkomst niet te ontkennen. Ko bedankt voor dit staaltje vakmanschap! :~

(…hopelijk lukt het me nu nog om de foto te plaatsen!)

Gave band! Die gaten zijn eigenlijk nog best gaaf ja! Het leek me in eerste instantie niet zo mooi, maar als je de band af ziet is het erg gaaf ja! Veel plezier van de band!

Oh en mbt de foto’s plaatsen, bij photobucket staat er aan de rechterkant dus een code met share links, als je dan de IMG link kopieert en plakt in je bericht staat het plaatje er meteen in.
Hier dus je foto direct:

heel gaaf!

Er is veel belangstelling voor de band van Ko in de horlogebox :wink:

Op de Victorinox staat hij ook erg goed.

Hoi Nick,
Bedankt voor de tip en het plaatsen van de foto! (tu)
Groeten, Paul

Hier ook wat foto’s van mijn band.
Erg geslaagd bedankt Ko.

Explore mauriceloermans Explore mauriceloermans Explore mauriceloermans