Horloge 40ste verjaardag echtgenote

Dank voor het meedenken!

De Ralph Lauren RL888 zullen we laten vallen.

Ikzelf vind de Longines La Grande Classique mooi, zeker de blauwe versie, maar mijn vrouw is niet te vinden voor de bandaanzet. Dus op dat vlak valt ook de Rado helaas af.

Graag ook geen te overdreven gedecoreerde plaat, dus de Hamilton is ook geen optie…

De Longines Master Collection is zeker een optie, maar die lijkt wel erg groot te dragen?

Ik dacht zelf voor een Cartier te gaan, maar de Romeinse cijfers zijn helaas een no go.

Ik vind dit erg mooi en stijlvol, maar het is natuurlijk kwestie van uit te zoeken wat zij leuk zou vinden :wink:

Verder zag ik ook nog 2 opties van Mido:

Zijn dat wat goede merken, FC en Mido?

We zijn al eens bij de juwelier geweest, maar dat was geen groot succes, vandaar deze prospectie.

3 likes

Het meest ondergewaardeerde model van Tudor, de 1928. 28mm en met diamantjes.

In meerdere kleurstellingen verkrijgbaar, inclusief rosegouden bezel.

https://www.tudorwatch.com/en/watches/1926/m91350-0013

4 likes

Sinn!

IMG_3743

1 like

Ook niet mijn smaak…maar volgens mij komen de RL horloges uit het Richemont nest en zouden dus best ok kunnen zijn qua techniek en kwaliteit.

Het is iig geen Guess, Boss, Armani…

1 like

Mijn vrouw heeft deze FC (maar dan verguld) en die draagt ze al jaren veruit het meeste van alles in haar collectie van toch wel zo’n 20 horloges. Dat zegt wel iets. Niets over de smaak van jouw vrouw natuurlijk, maar als ze hem mooi vindt zou ik niet verder zoeken. Kwaliteit is dik in orde en de algemene waardering voor FC zit de laatste jaren behoorlijk in de lift volgens mij.

Andere band erop wellicht een optie

1 like

Eventueel wat ‘live’ foto’s mogelijk?
@David_Gee: Mijn vrouw zag ook direct een paraplu in de moonphase…

Oeps

Zal ik even moeten maken. Kon zo snel niets vinden.

Dat wordt bepaald door je referentiekader. Als je lang genoeg zo’n horloge bezit ga je vanzelf overal moon phase complicaties zien als het regent ;).

Deze wilde ik ook opperren! Heel meel horloge, altijd goed zou ik zeggen. Zeker de rose gouden variant vind ik erg mooi.
Het is overigens de 1926, niet 1928 :wink:

1 like

Deze is inderdaad wel mooi:

3 likes