On topic: en dat is dus niet verzekerd .
Het betr. artikel 11.2 van de voorwaarden van de aankoopverzekering van een ING mastercard.
de gekste dingen vallen onder deze verzekering, horloges niet.
Klopt echt vrij weinig vanā¦
Dat heb ik de bank ook geschreven!
Hmmm bedankt voor de info. Nu heb ik zelf geen Mastercard maar ik ga wel uitzoeken hoe het zit bij VISA. Overigens is dit niet het geval bij een Mastercard via ABN Amro. Dus de verzekeringsvoorwaarden liggen waarschijnlijk niet bij Mastercard maar bij de bank waar je hem vandaan hebt.
Dank voor deze info, dat wist ik weer niet!
Denk dat ik is van bank ga verkassen, als dat met nummerbehoud zou kunnen: vanavond nog
Nou ja zeg, je bent niet eens verzekerd bij illegale aankopen ā¦
Maar ƻh, ik heb geen zin om alle kleine lettertjes door te nemen. Maar hier staat alles van ICS:
https://www.icscards.nl/ics-info/algemene-voorwaarden
Veel leesplezier.
Ps Het hangt ook nog af van de kleur van je kaart.
@hendrik misschien wil je ook vermelden dat de aankoopverzekering niet geldt tijdens opstanden en vulkaanuitbarstingen
Die voorwaarden zijn net zo helder als de topics van hendrikā¦een uitsluiting voor een aankoopverzekering met een (gekopieerde?) regel uit een verzekering voor aansprakelijkheid bij schade of verlies.
Een verwijzing naar kopen op afstand in het geval van een aankoop met creditcard, want dat is waar hendrik het topic mee gestart is.
11.2 kan nooit van toepassing zijn op hetgeen hendrik schrijft.
Ja inderdaad, Maar dat er sowieso uitzonderingen zijn voor horloges is voor mij genoeg om de voorwaarden bij ViSA door te nemen, ook hoe het zit met kopen op afstand.
Dat weten al deze mensen al, maar ik wil wel wat uit mijn duim zuigen
Nou ja, ik denk niet dat iemand dat ooit achter je topics zou zoeken
Het horloge is verzekerd als je het draagt. Dat vind je niet voldoende?
Max. 3K. contant.
Weer een mooie stap naar totale controle door de overheid.
Je moet toch eens een boek lezen over het derde rijk.
Gevoel voor perspectief niet verliezen he