Horloge advies geapprecieerd!

Vind ik wel een mooie aanrader, alleen ben ik bang dat wit niet zo goed bij alles past of dat ik iets te jong ben hiervoor.

Wat is uw mening hierover tegenover zwart?

Vind deze helaas iets te druk en via een vriend waarbij zijn vader aandeelhouder is bij de verkoper.

1 like

Is er ook een minder drukke khaki field auto?

Ik kreeg deze net via de mail. Ook wel erg lekker. Het enige horloge dat ik vroeger had en overal bij paste had ook een zilver/grijze dial. (een Armani :thinking:)

Vriendjes worden? Bestel er maar gelijk 2 dan :grin:

Ik (met m’n 26 jaar, dus laat dat “u” maar achterwegen :stuck_out_tongue_winking_eye:) denk dat deze perfect is voor een jonger iemand zoals wij. Nomos maakt horloges in een wat meer klassieke stijl, maar de Club is met de cijfers, zwarte wijzers en rode accenten een van hun meer sportieve modellen. Volgens mij zelfs specifiek in de markt gezet voor studenten/ net student af.

Voor wat betreft de witte plaat lijkt me dat vrij makkelijk met alle casual kledingstijlen combineren (en meer). En lekker “fris” voor de zomer.

(Stiekem staat deze bij mij momenteel bovenaan m’n verlanglijstje, vandaar dat ik 'm bedacht :wink: ).

Is inderdaad ook een mooi horloge! Alleen heb ik op door een bepaalde reden het gedacht dat zilver of wit niet bij mij past of dat ik te jong ben daarvoor.

Klopt dit of ben ik gewoon gek aan het worden? Hahaha
Past zilver denk je goed bij mijn huidskleur en leeftijd?

Mijn excuses hahahaha!
Bedankt voor de uitleg, ik ga deze zeker overwegen!

Weet je toevallig waar ik deze eens kan in het echt zien en passen?

Nope

Er zijn in Nederland niet al te veel Nomos retailers. Ik weet niet of de retailers die er zijn ook daadwerkelijk een voorraad van Nomos aanhouden. Je kan hier even kijken welke het dichtst bij is en dan een even mailen of bellen of ze de Club hebben liggen:

(Let me know als je het vindt, ik moet zelf ook nog een keer gaan kijken haha)

Is misschien een Serica 4512 een optie?

Er is een forumlid die zijn California dial te koop heeft.

1 like

Nomos Tangente 35?
Klassiek model. Super mooi.
Nieuw niet duur en in het blauwe deel soms voor weinig.

U kunt wel een zonnetje gebruiken.

:wink:

1 like

Ongetwijfeld.

Weet ik, helaas krijg ik niet zo rap een kleurtje😅

Ook een mooi model!

Niet echt mijn ding maar toch bedankt!

1 like

Jazzmaster thinline auto (diverse kleurstellingen)

Komt neer op je Hamilton budget, maar Zwitsers uurwerk voor een leuke prijs, 39mm dus moet wel staan op je pols. Daarnaast vrij uniek en op vrijwel alle kleding toepasbaar

Of kijk eens naar deze: Sinn 556i (maart 2021)

Ik vind de Presage Sharp Edge ook eigenlijk het mooist in wit. Zie ik mezelf ook nog wel 'n keer kopen. Maar goed, ik ben dan ook al 'n ouwe l#l
 :wink:

1 like