Horloge doos

Zal kijken of ik straks nog een leuke foto daarvan kan sturen.:laughing:

2 likes

Ik heb er inmiddels twee van AliExpress gehaald. Voor de doekoe ech heel erg mooie kwaliteit.

Tussenschotjes ook van hout, kussentjes van het juiste soort en mooi zwaar.

Ze zijn niet klein en niet goedkoop maar veel, veel beter dan die sky rommel die ik eerst had van Amazon.

3 likes

Ben benieuwd. Ik zoek vast een zonnebril dat ik geen lasogen krijg

4 likes

:point_up_2: Dit kan ik beamen, ook een mooie horloge doos van Ali express gehad. Prima kwaliteit. Achteraf te duur omdat hij er door de belastingdienst uitgelokt werd maar als je geluk hebt heb je voor weinig geld best iets moois

1 like

:rofl: geel is toch geen nare kleur?

2 likes

De eerste vijfslots kwam er door. De eerste tienslots is onderweg, we gaan het zien. Er komt nog een tweede tienslots om m’n laatste songmics doos weg te bonjouren, en dan hoop ik m’n verzameling op 25 stuks te cappen. :thinking::thinking::thinking::hugs:

2 likes

Hoop het voor je. Met Invoerkosten er boven op is de deal helaas een stuk minder

2 likes

Zoals beloofd stuur ik een foto met de lume van mijn horlogekoffer

5 likes

Inderdaad, specifiek dat geel is geen nare kleur, het is een abominatie in de ogen van de heere. Een monstrositeit die buiten diverse weidebloemen en veiligheidsvesten wat mij betreft wettelijk verboden moest worden op straffe van het verplichte gebruik van Robijn Black voor al je was in alle eeuwigheid.

5 likes

Ik wilde net beginnen de kleur proberen te beschrijven. Maar zie hier de perfecte omschrijving

Gadverdegadverdegadver

2 likes

Zelf wat gerommeld met een sigarendoos van een kringloopwinkel voor 7,5€

Happy Days :+1:

5 likes

Ik heb eigenlijk een hekel aan die kussentjes. Zeker als je horloges op leer hebt, vind ik het gedoe. En slecht voor je bandjes. Dus betrapte ik mijzelf erop het horloge maar gewoon op de doos te leggen. Na een dag hard werken natuurlijk. Voor mij zijn deze “kaart” houders ideaal. Ik wil niets anders meer. Deze is van Donerix:

d40f6fe37d5747dc0abf56d8e485f131ad64925a_1_375x500

222ad0db058835d06279551601739f648b0d0ec8

1 like

Ferocase Poseidon, niet goedkoop maar wel hoogwaardig :sunglasses:

2 likes

Ik dacht dat ze daar alleen maar falafel hadden

2 likes

Super gaaf!! Ik heb het wel eens voorbij zien komen.

Hoe gaat dat in zijn werking? Moet je veel invoerrechten, belasting en verzendkosten betalen?

En hoe bevalt het nu nog?

Ik heb hem gekocht via ebay en zonder verdere invoerkosten. Via de casefarm is het volgens mij prijzig ding. Meet name ook door de verzendkosten. Geen idee of je nu invoerkosten krijgt vanuit de UK.

Het is verder een top ding, echte aanrader.

Kijk gewoon in NL ik kocht ze meestal hier, in alle soorten en maten

Ik laat ze gewoon zelf maken.
Heb er ook al een aantal verkocht. Op mijn werk verkopen we ook dit soort koffers. Foam laat ik ergens anders maken.

6 likes

Volgens mij heb ik een rooie …:yum:

Gaaf allemaal! Het snijwerk van the case farm is zo mooi. Dat is ook echt wat ik zoek