Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Er komen appartementen, een internationale school, iets wat ze community spaces noemen en waarschijnlijk nog een commerciële toko. Iemand had het laatst over een bioscoop.

Het nieuwe pand is mooi maar mist een ziel, Het Zandkasteel had echt unieke elementen door de antroposofische bouwstijl, met watervallen en geintegreerde zonnedaken en zonnewijzers.Maar goed, “ontwikkeling” hou je niet tegen :roll_eyes:

1 like

of
image
:open_mouth:
Nou ja, van binnen misschien wel 100 x beter. in ieder geval groener, letterlijk en figuurlijk.

2 likes

U vliegt rond in een Apache?
Dat is toch wel heel erg gaaf hoor!

1 like

Super cool! Beide :wink::muscle:t2:

1 like

2 likes

Damn, een Apache vliegen was mijn absolute jongensdroom!
Ook meegedaan aan zo’n testdag, alles ging prima tot de "luistertest"
Piepjes links, piepjes rechts, getallenreeksen gevolgd op letters :crazy_face:
daar ging ik compleet de soep in, daar is m’n hoofd veel te chaotisch voor. :joy:

5 likes

Makelaar of hypotheek verstrekker?

1 like

Makkie. Mijn originele afstudeerrichting en werk, maar wat lastig te reproduceren zonder toegang tot die werkvloer. Ben later wat anders gaan doen.

afbeelding

1 like

Financieel adviseur :+1:

3 likes

Toch mooi dat financieel adviseur en Rolex hand in hand gaan :joy:

4 likes

5 likes

Professioneel ikeabouwpakketinelkaarzetter?

6 likes

En nog een treingerelateerd plaatje…

Ja zoiets…:+1:

1 like

Inmiddels al vanaf dag één niet meer op het werk, oftewel school. Veel leerlingen zijn er wel klaar mee. Gelukkig heb ik een perfecte uitvalsbasis: de camping.
De opstelling voor de les staat buiten al klaar: zo meteen zal mijn 4 havo klas, wiskunde, bestookt worden met statistische verwerking.

8 likes

Deze hoeft niemand meer te raden, je geeft het immers zelf al weg; wiskundeleraar! Het was niet mijn favoriete vak, maar ik vind het top hoe jij en je collega’s doorgaan met lesgeven in deze gekke tijden :+1:

2 likes

Eerlijk gezegd is dit niet mijn eigen werkplek, maar hier werkt mijn team de hele dag. Ra-ra wat doe ik voor werk?

4 likes

drukkerij ?

1 like

Nee, geen drukkerij :smile: