Hoe langer je naar dat ding kijkt,hoe meer be/ver,wondering je krijgt voor het feit dat ze nog steeds 100%precies zonder mopperen dr werk doet Zeker als je bedenkt dat ze al minstens 3 keer een nieuw glaasje gehad heeft,2 keer een nieuwe band gehad heeft omdat de vorige kompleet kapot getrokken was. En dat al 23 jaar lang voor de schamele beloning van een paar keer een nieuw batterijtje. Chapeau.
01000111011100100110000101110000011100000110100101100111
Gaaf, vlieger?
Gezien je profielnaam en dat boek onder het horloge…tekenaar/ontwerper in de waterbouw?
Wiskunde docent?
IVA student?
Technisch tekenaar, ooit begonnen met bouwkunde, daarna werkplaatstekeningen voor staalbouw/productie en renovatie en tegenwoordig een klein beetje software, tekeningmacros opzetten, tekenwerk voor staalconstructies en tekenwerk voor offshore projectontwikkeling.
Veel van die boeken zijn hobby, maar ook handig bij m’n werk.
Zie ander topic
Bijna, ik ben een Econometrie student. Is wel voornamelijk wiskunde!
Qua jasje / dasje zou het kunnen denk ik. In mijn tijd, eind jaren '80, was een spijkerbroek verboden daar (wellicht nog steeds?).
Toen mijn pa daar naar school ging was het verplicht een pak aan te hebben. Volgens mij is dat heden ten dagen nog steeds verplicht.
Heeft weinig tot niets met mijn IVA opleiding te maken, dus zoek het niet in die hoek.
Aan zeker twee HF leden het verzoek 'm niet direct in te koppen want die zien het gelijk…
Professionele-paaseieren-beschilder-machine-monteur?
bijna goed!
Dus ik heb wel deels gelijk