Ik ken het gevoel van geen mr. Blue
Daarmee heb ik bij mān eerste werkgever in de optiek gewerkt. De gisteren afgebeelde machine stond daar toevallig ook in exact dezelfde uitvoering en was daar het afgedankte āoude beestjeā waarmee we nog mineraal slepen, o.a. voor Low-vision brillen met kijkers. Er stond daar dus een z.g.a.n. Mr. Blue en dat oude beestje. Oude herinneringen met het oude beestje kwamen weer naar boven toen ik recent bij mijn nieuwe werkgever begon en direct een dĆ©jĆ -vu had bij de machine.
Ik vind het erg leuk na (bijna) drie jaar bedrijfsleider bij een keten te zijn geweest nu weer lekker all-round opticien te kunnen (mogen) zijn zonder gezā¦k bij een kleine, particuliere zaak.
Snap ik! Goede keus weer denk ikā¦
Alhoewel ik misschien wel wat verwend ben door alleen maar een ervaring met zoān ākleine zelfstandigeāā¦
Richa? dat is toch Nederlands?
Ik denk eerder Macna, Richa zit in Belgiƫ dacht ik
Klopt. Althans is gevestigd in NL. Stichter is Vlaams meen ik. Magna, MQP, Evolution, Lookwell, Damen en REVāIT! zijn ook NLās. Ik werk overigens voor de laatste. Richa is tegenwoordig onderdeel van Motorkledingcenter trouwens
Verdomme! Ik dacht dat je The Stig was!
Helaas. Maar dan had ik hier ook geen tipje van mijn werk geshowed. Maar ergens op een tropisch eiland gelegen
He,een Kellenberger
Richa zit in Oudenaarde,kom er vaak langs,daās dan mijn beroep
Volgens mij is deze nog niet genoemd⦠Maar óf uitvoerend installateur óf installatie-tekenaar
Machtige machines vet hoor
Verkoop
Nope, Fortuna
Ah ok⦠Dat was mijn andere gedachte
Bijna goed
Nou, ik dacht dat de witte handschoen een zekere indicatie wasā¦
Weet je zeker dat hij zoān luxe leven leidt? Als niemand je gezicht kent, ben je gemakkelijk te vervangen.