helemaal juist
Front end developer?
Correct en tevens juist!
Bij ons worden we geacht full stack te zijn, maar back end ligt mij beter.
UI is waar mijn hart ligt, dus frontend is waar ik me het liefste mee bezig houd en ook voor 70% mee bezig ben wanneer ik onwikkel. Die overige 30% zit ik ook in de backend te vrotten. Ik ben ook van mening dat je full stack moet zijn, verwacht ik ook van mijn mensen omdat het binnen een kleine organisatie zoals die van mij ook gewoon moet. Maar primair omdat het je een betere en efficiëntere ontwikkelaar maakt.
Crosspost.
Ten anker St Petersburg wachten voor het laden van 12350 mt ammonium nitraat in bigbags voor Panama via noord oostzee kanaal. Word al koud hier

Holy moly,je moet nu dus nog ff naar Panama
Ik hopelijk niet, met wat geluk word ik in kiel afgelost. Inmiddels 5 maanden aan boord terwijl ik normaal 3 maanden werk… #covidpraktijken
Respect
milliton? 1 mt = 1 kg Of je bedoeld metric ton. Maar dan hoor je Mg te zeggen
Metric ton ja, 12.350.000,00 kg kan ook if you will. Of de m eraf en alleen ton misschien nog makkelijker
Ah, daar zit het Kriegsmarine museum, ze hebben daar ook een U-boot liggen waar je in kan.
Tenminste, tien jaar geleden of zo
De U-995 ligt daar, nog origineel. Bezoekje waard.
Zou me zeker leuk lijken. Maar met de huidige corona situatie worden zeevarende als grootste dreiging beschouwt, ondanks dat we 24/7 in quarantaine zitten op het schip. Wij mogen er nergens af… zelfs aflos is moeilijk moeilijk… (vandaar dat ik al 2 maanden langer aan boord zit).
Altijd interessante discussie, iemand die echt goed is over de gehele stack die ben ik nog zelden tegengekomen. En soms zijn het dan ook nog developers die te omschrijven zijn als “Jack of all trades, master of none” .
Maar misschien is het maar net wanneer je iemand full stack noemt…
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar dat noem ik eerder t-shaped
Ik heb er twee binnen mijn bedrijf. Kost me dan ook wel wat aan salaris en secondaire arbeidsvoorwaarden om ze te behouden, maar dat verdient zich onder de streep dan ook wel terug. Saillant detail, ze komen beiden “toevallig” uit de grafische industrie en de een is omgeschoold naar developer (komt bij Drukwerkdeal vandaan) en de ander is autodidact maar hyper-intelligent (en ook een tikkeltje autistisch). Ikzelf kom ook oorspronkelijk uit die sector, dus ik denk dat de creatieve geest/roots met affiniteit voor techniek een rode draad is in dit geval.
Dus multi-disciplinaire developers die écht full stack zijn, bestaan. Ik heb er twee in dienst en koester ze.
12.350 metric tons aan ammonium nitraat?! En wij maken ons hier zorgen om corona besmettingen… Leipe shit ouwe! Enne, stay safe.
En zo zit ik al weer te lang thuis. Kan nergens aan boord
Kom je mij aflossen ?
Het romantische leven van een zeeman,dat wil toch iedereen