Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Een toetsenbord, dat kan (van) alles zijn… IT’er?

1 like

:grin::ok_hand:

1 like

Of een jurk :wink:

1 like

Leuk topic! Ziehier mijn inzending, tijdens een van de leukere werkdagen:

3 likes

Als student sportauto’s uit de haven van Rotterdam naar de garage of de klant brengen?

3 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Ik heb de (automatische) Wolbrook!

1 like

Dat kan prima :joy:

1 like

Niet helemaal. Tip: een andere mogelijke foto zou in combinatie met een keyboard zijn…

1 like

Of het internet doet het even niet

1 like

Nee ik zit in de tulpen. Bolproductie voornamelijk.

1 like

Dat antwoord ‘jurk’ ging eigenlijk over het alternatie voor die ‘badjas’…

Soms ontwikkel ik producten maar dat is niet hetgeen waar ik me dagelijks mee bezig hou.

2 likes

Ben trouwens vereerd dat je mij op m’n 43ste nog een studentenjob ziet doen!

4 likes

Auto verkoper?

Haha, ik dacht je houdt je horloge voor een foto van langer geleden.
Maar überhaupt, degene die de for nam zit recht voor je op de weg… model dan?

Moest eigenlijk denken aan Ferris Bueller’s Day Off.

Als ze goed zijn, prijzen we ze aan. Als ze slecht zijn, schrijven we ze de grond in.

1 like

Yes, goed gezien. Ik werk op detacheringsbasis voor een groot gedeelte van de private spoorondernemingen. Bijna iedere dag weer een ander bedrijf.
Veel goederentreinen vanuit de Rotterdamse haven naar Duitsland maar ook reizigerstreinen in Duitsland of inderdaad rangeren in de haven.

Dat ben ik ook maar ik noem het altijd Het poppetje dat voorin de trein zit :laughing: Meester klinkt zo interessant :slight_smile:

1 like

Auto reviewer

1 like

Nederlandse versie van Jeremy Clarkson?

1 like

Daar kan je mee thuis komen! Een bosje tulpen, al raakt je partner daar dan op een dag ook wel op uitgekeken :unamused:

1 like