Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

4 likes

Meneer de inspecteur :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ja die was wel te makkelijk :hugs:

2 likes

5 likes

Ik denk een Broeder, Bill? :thinking:

6 likes

1 like

Geniaal…

2 likes

Ben jij The Stig zonder raceoverall?

4 likes

:joy::joy: nee helaas, maar ‘what has been seen…’

1 like

Je hebt dezelfde lichaamshouding :sunglasses:

1 like

Hé, een collega!
Vandaag heb ik nog gedacht om een foto van mijn vergrendeling scherm te maken…

Mijn post een tijdje geleden:

Is het gepast hier te vragen welk onderdeel van de organisatie?

1 like

Ik werk bij IV en jij?

1 like

Ik werk in de heffing omzetbelasting binnen MKB op een regiokantoor. Blauw, in de uitvoering dus.

Leuk man, zijn we in ieder geval met 3, aangezien @Marcel_M hier ook actief is.

4 likes

OB heb ik lang geleden nog aan gewerkt, heel belangrijk systeem voor de BV Nederland.

1 like

Dit ziet er beter uit dan in duitsland ! hier ben je soms 10min bezig om kabeltje uit de knoop te halen :man_facepalming:

2 likes

Hier zal je verder weinig likes op krijgen… :face_with_hand_over_mouth::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:rofl::joy::rofl: gelukkig was het mij daar ook niet om te doen. Maar ik verwacht er toch wel 2 :wink:

3 likes

Er zitten best wat liefhebbers daar trouwens. Een van de managers die toevallig afgelopen maand met pensioen gegaan amis had meerdere Beeitlings en had kwam vorig jaar trots aan mij zijn Omega SMP 300 laten zien. Nieuwste model met golfjes op de plaat in het blauw.

Even foto’s erbij gezocht. Inclusief de werkplek op kantoor wat al meer dan een jaar verboden terrein is 🥲

6 likes

Ja klopt. Ik heb er ook met Rolex, JLC en Cartier gezien. Naast een behoorlijk geleefde Speedmaster. En dat allemaal (3 personen) in mijn nabije omgeving.
Van één andere weet ik dat hij gedurende de lockdown een Zenith E.P. heeft aangeschaft, als toevoeging aan een omvangrijke collectie.

Het zijn net mensen, zou ik zomaar durven beweren :wink:

2 likes

5 likes