Ik word wel door ze ingeschakeld, dus wie weet, ooit.
Iets met reclame en presentatie werk voor jachtbouwers, zoals voor Damen Yachting?
kamper?
staalhandel en profielbeplating dus in ieder geval erg dicht in de buurt
vakantieman?
Ook wel ja… liefst zo veel mogelijk.
Ja dat is 'm, superjacht Amels 60 van Damen Yachting. Maar dan een schaalmodel van papier die ze gebruiken als relatiegeschenk.
Had een buurman in de jachtbouw. Zeiljachten. Weleens een excursie gehad op de werf. Prachtig en interessant om te zien! Bijzondere wereld ook wel, als de eigenaar van een schip even komt kijken en vraagt waar hij kan landen.
Predikant?
Nee
Ben niet de predikant. Werk er wel mee samen. hoewel ik wel ben opgeleid om ook dat werk te kunnen doen
Ik vind dit soort grapjes eigenlijk niet zo leuk. Geen idee of jij kinderen hebt. Maar mocht je ze “ooit” hebben. Grapjes over misbruik zijn not done
Dan ben ik benieuwd hoe jij bij iets met kinderen komt na aanleiding van die foto
In wat voor tijd leef jij of uit wat voor sekte kom je dat geen internet is op zondag.
We hebben het hier over werk. Zondagsschool verzorgen is vrijwilligerswerk. Ik heb een betaalde baan. Hoewel ik prima iets over de Bijbel kan vertellen overigens.
Nou goed ik trek mijn eerdere woorden dan in. Iemand anders heeft eens over misbruik richting mij geuit. Kan je zeggen: ik heb kinderen en dan dat soort dingen over een zorgzame en bezorgde vader roepen vind ik niet leuk. Daarom dat ik zo reageerde.
Predikant is anders gewoon betaalde baan. Tegenwoordig hebben kerken ook andere functies er moet behoorlijk wat gedaan worden. Naast een predikant is er overigens vaak ook een ouderen pastor, jongeren pastor, etc. Allemaal betaalde krachten. Vergis je niet.
Dat is geen probleem. 95% van de tijd werk ik samen met mensen die niet gelovig zijn.
Vorig jaar ben ik ergens anders gaan werken. Volgens mij staat dat ook ergens hier in de topic nog. Dus dit is een update. Ben diaconaal werker. Zet projecten op met geld van de kerk om mensen in de maatschappij te ondersteunen. Dit kan dus heel verschillend zijn. Momenteel erg druk met een project samen met de gemeente, maatschappelijke organisaties, etc om iets te doen met de eenzaamheid onder jongeren en jong volwassenen in de regio. Ach dit is een van de projecten waar ik mee bezig ben.