Kan ik voor je regelen, als jij een ontwerp hebt zorg ik dat het ook daadwerkelijk gemaakt kan worden en werkt, weet je wat het kost (veel) en wanneer je er je horlogedoos in kan zetten.
Gaat hem dit jaar niet meer worden kan ik je verklappen
Kan ik voor je regelen, als jij een ontwerp hebt zorg ik dat het ook daadwerkelijk gemaakt kan worden en werkt, weet je wat het kost (veel) en wanneer je er je horlogedoos in kan zetten.
Gaat hem dit jaar niet meer worden kan ik je verklappen
Dan had ik nog een preview venster verwacht want zonder raken FEāers natuurlijk enigszins in paniek
Ik ben zelf vooral backend developer met gedeeltelijk ook ops werkzaamheden.
Ik heb echter een tijd terug ook een periode met angular gewerkt. Gewoon zonder preview venster hoor. Wel vaak een aparte browser ernaast. Wanneer je javascript unittesten maakt kan dat zelfs zonder browser ernaast.
Hier doelde ik op.
Maar het was ook maar een flauw grapje hoor
Ja ik had laatst in een opwelling het voorgesteld, maar toen wist ze mij al te vertellen dat het niet zo makkelijk was als dat ik dacht (en stukken duurderš)
Eerst deze zomer de hele woning laten schilderen van buiten en daarna staat er een nieuwe badkamer op de planning.
mooie foto !
Presentator bij een ziekenomroep?
Wat is een ziekenomroep?
Daar kan ik dan weer voor zorgen
maar interieurbouw/ meubelmaker dus?
Hier overigens hetzelfdeā¦
Weer wat geleerd haha
Ik ga er voor 't gemak dan ook maar vanuit dat dat niet je werk is?
Bijna, freelance projectmanager binnen de bouw met āmannetjesā vanaf heiwerk t/m eindafwerking dus ik kan hierbinnen vrijwel alles laten maken.
Zo aan de verrekijker te zien ben je professioneel vogelspotter.
Hahaha, allebei een beetjeā¦
Volle vaart vooruit