Iets met windmolens
Elektrieker die juist klaar is met potjes inplakken
1e Stuurman op een onderzeeër
Was het maar zoân feest.
Het eerste is goed, maar de dozen zitten er al even in. Het dak is te laat echt dicht gegaan, waardoor er nog vocht in het stucwerk zit. Maar wachten was geen optie meer.
Alleerst dank voor diegenen die mijn naam weten, en via google oid mijn werk hadden kunnen achterhalen en hadden kunnen openbaren, en dat niet hebben gedaan.
Zo spannend is het overigens niet.
Voor mij was 10maanden geleden nog wel spannend, niet vanwege het werk maar mijn eigen toekomst daar.
Nou ja toekomstđ€
Nu 4maanden na mijn vrijwillige vertrek vraag ik me af waarom ik die stap niet eerder heb genomen.
Het werk was overigens leuk om te doen, tot op een bepaalde hoogte, daarna leek het op dwangarbeid. Inclusief een dictator.
Ik wil er ook niet mee geassocieerd worden, wat je doet definieert niet wie je bent.
Mijn doorstroom mogelijkheden werden ook beperkt, dat lag trouwens wel aan mijzelf⊠ik weiger om te likken.
En toenâ
Toen ben ik gaan kijken waar mijn hart nou echt lag. In vaktermen gesproken: Dubbel bemande AGF rit naar Zuid Frankrijk, 50uur op pad en voor 42uur betaald krijgen.
DC pendelritten voor o.a.de Appie.
Op de betonmixer enz.
En nuâ Nu maak ik weer dingen met mijn handen.
Proost
Een dive in ons geval zou slecht nieuws zijn
Ik kan er eerlijk gezegd geen chocolade van maken wat je nu allemaal schrijft
Ja dat kan⊠maar stuur je de chocola opâ
Grasg via DHL
Skileraar
Hij was beroepsklager bij UPS zo te zien. Nu is hij een dictatorloze chauffeur.
Ik dacht behulpzaam te zijn en het bericht waar naar verwezen wordt erbij te pakken om het op te helderen. Missie niet geslaagd, eveneens compleet onduidelijk.
Wel lekker tegendraads, dat moet je 'm nageven.
Handschoenen tester bij Sealskinz ?? Je bent toch wel zuinig op je MM300âŠ
Zie nu het geblurde logo idd
Vlieger?
Affirm hahaha
Leuk! Wat vlieg je?
Maar waarom was je bedrijfstak dan een âhot topicâ? Die snap ik niet helemaalâŠ