Dat is bij deze wel bewezen, edelachtbare.
(Hoewel je forumnaam doet vermoeden dat je meestal in de andere bank te vinden bent).
Dat is bij deze wel bewezen, edelachtbare.
(Hoewel je forumnaam doet vermoeden dat je meestal in de andere bank te vinden bent).
De fundamenten leggen voor een Supply Chain dienst.
Zand storten?
Hopelijk toch steviger fundamenten.
vliegtuigonderhoud/bagagemedewerker?
Met de vracht op de foto zou ik zeggen loadmaster oid?
Militair apron Eindhoven?
Hee, een Bernard Poelman. Heb ik ook al 20 jaar. Alleen heb ik hem niet zelf betaald.
Ha, ik heb 'm van Schout en Katsantonis.
Gepersonaliseerd btw., cadeau van kantoor bij afronden beroepsopleiding/behalen definitieve inschrijving op het tableau.
Air Cargo Handling op vliegbasis Eindhoven (AMC)
Ik heb ooit een gepersonaliseerde bef besteld. Mijn kamergenote had die eentje, met in mooie zilveren krulletters haar naam, bovenin. Ik dacht die ga ik de loef afsteken, ik wil gouden letters. Ik vond een bedrijf dat dat voor een klein prijsje deed. Kreeg ik dat ding opgestuurd. Bleek dat ze in heel grote letters het over de hele lengte (van boven naar beneden) hadden geplaatst. Inclusief een spatie teveel. En de bef was ook nog lelijk “gevouwen”. Mijn kamergenote kwam niet meer bij. Hij hangt nu thuis op mijn werkkamer.
Duiker, zag de Kirby en toen je foto
Pre me too in Den Haag aangemeten door een overduidelijke aanmeet meneer die van zijn hobby zijn beroep had gemaakt.
die van mij uiteraard ook. keurig machinaal ingeborduurd.
na dik 20 jaar vertoont de kraag wat slijtage maar verder een top ding
Mijn vrouw heeft een speciale zijden voering erin laten zetten. Zoiets overweeg ik ook nog een keer.
Mijn befje (goud geborduurd) is trouwens wel echt op.
Er wordt hier wat af gebeft zeg.
Zo, dan ben je wel genaaid met zo’n bef.
Eigenlijk wel een mannetjes hoor die lawyers. Zijden voering en gouden stiksels in de befjes. Waar moet dat heen met onze maatschappij?