Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Ray1981 heeft het forum verlaten

6 likes

Bezel is voor pauze aanduiding!

6 likes

Meer niet dan wel hoor. Zo weten we bijvoorbeeld niet of iemand vanmorgen wel of niet een schone onderbroek aangedaan heeft. Is met digitaal contact ook niet heel belangrijk.
Maar mochten mensen een bezoek brengen aan een belastingkantoor, dan wordt dat wel op prijs gesteld.

4 likes

Ah, ben jij dat. :joy:

404 galore

1 like

De website past zich waarschijnlijk aan aan de gebruiker.

3 likes

Ongetwijfeld. Je maakt namelijk interne systemen, las ik net. :wink:

1 like

Klopt, en die hebben zeer weinig verstoringen zoals je mag verwachten.
Maar ook de publieke websites van de overheid zijn vrij robuust hoor. Bij veel mensen die daarover bellen zit het probleem toch vaak tussen de stoel en het toetsenbord :wink:. Natuurlijk zijn er piekmomenten qua belasting van het systeem. Dat geldt voor ieder systeem, niet alleen bij de overheid.

5 likes

Sowieso lijkt me voor sommige leden van dit forum verstandig iedere avond een schone onderbroek aan te doen. Aangezien de Fiod hier nu mee leest, kan een onverwachts bezoek om 06:00 wel eens beperkte tijd tot aankleden betekenen.

Vraagje:
Hoe kan je eigenlijk mensen taggen?

8 likes

Scheelt een verdieping. Ik werk in de accountancy.

Ik twijfelde nog maar aangezien je specifiek Vpb liet zien dacht ik aan fiscalist :slightly_smiling_face:

1 like

Ben je nog met je shop bezig?

Nu even niet, lekker gedineerd en vanavond andere afspraken.
Maar morgen ben ik weer gewoon met de winkels aan de slag hoor :wink:

Heb je ook een webshop?

Om on-topic te blijven :slight_smile:

4 likes

Electrische sigaretten verkoper ?

Als ik in de vriendenkring van mijn zoon kijk is dat de reden dat er veel inmiddels gewone sigaretten roken. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Klopt, maar dat was al eerder gepost.
Dit was slechts een post om de vraag er boven te beantwoorden :wink:

Dan gaat er iets niet goed met de winkels in jullie buurt.
Hoewel het “gateway effect” volgens Trimbos (onderzoek in opdracht van toenmalig Staatssecretaris Blokhuis) nihil is (0.2% uit mijn hoofd), is het tevens de reden dat wij b.v. niet verkopen aan niet-rokers, niet aan <18jarigen en geen wegwerpers verkopen.
Naast dat deze wegwerp dingen een doelgroep aan trekt waar het stoppen-met-roken middel nooit voor bedoeld is, is het slecht voor de portemonnaie van de gebruiker (want: duur, je gooit steeds een heel apparaat weg) en slecht voor het milieu (want: je gooit steeds een heel apparaat weg).

Maar, het is een discussie die elders gevoerd mag worden, dus excuus voor het of-topic geleuter.
In PM of elders wil ik graag verder toelichten als er vragen zijn, gaan we hier beroepen raden :slight_smile:

4 likes

Elektrotechnisch tekenaar ?

Tijdens werkzaamheden geen watch
maar wel de lekkerste pindakaas van Nederland en omstreken :+1: :rofl:

3 likes

Intersnack?

1 like