Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

:+1: Ik heb zelf ook CE + code 95 (maar ben geen vrachtwagenchauffeur).

1 like

Er is werk zat voor vrachtwagenchauffeurs.
Dus je bent altijd welkom.

Als je wilt beginnen kan k je daarbij wel helpen.

Stuur maar een pb tegen die tijd.

2 likes

Ja, inderdaad. Ik ben een tijdje parttime / hobby matig chauffeur geweest naast mijn andere, reguliere baan. Toen mij werd gevraagd de uren daar uit te breiden naar 3 tot 4 dagen per week ben ik weer met het chauffeurswerk gestopt, mede ook vanwege (helaas) lichamelijke reden.

Hou 'm tussen de lijnen !

2 likes

De lijntjes zijn voor kleintjes he! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat jammer, ze proberen het altijd. Hebben een tekort aan chauffeurs, ze proberen de werkuren en dagen altijd op te rekken.
Eigenlijk jammer want zo jaag je de mensen (part-timers) weg die ons een handje komen helpen voor een paar dagen.

Het is heerlijk werk, maar ik begrijp ook de mensen die geen 60-70uur in de week willen rijden.

2 likes

Prima waardes Bill

Precies mijn scherm, al zou die beter groen kunnen zijn :wink: Groeten uit gebouw C

1 like

En dat voor een ADHD man met paramyotonia cogenita. En 145 kg en COPD valt me niet tegen

1 like

Walterbos? Wij zaten voorheen ook in C, nu in G.

Klopt Walterbos, C9

1 like

8 likes

Mooie werkplek :+1:t2:

1 like

4 likes

Heb net mexiciline gebruikt dat werkte slecht. Werd eng van de bijverschijnselen.is dat dezelfde? Heb lamotrigine. Doet weinig

1 like

Een laptop, een sandbox… computerbeveiliging dus :wink:

1 like

¡puǝʞǝǝʍ uɾıɟ uǝǝ ʞoo ɾıɾ ɹɐɐɯ llıq uǝǝƃ uǝq ʞı ˙ɟǝıl sı ʇıp

3 likes

11 likes

Mooi saturatie Bill. :+1:

1 like

Tis een irritante aandoening maar op gegeven moment leg

1 like

Tis een irritante aandoening maar op gegeven moment leg je jezelf erbij neer en ga je kijken wat je nog wel kan. Ik werk fulltime en heb veel kleinkids. Dus daar steek ik mijn energie in. maar steeds mensen helpen met verhuizingen enz daar kies ik niet meer voor.

1 like

Goudsmelter

2 likes