Misschien ga je hier je antwoord vinden: https://flightsimulator.startpagina.nl/
Succes man
Met het meeste respect voor uw antwoord.
Maar de enige flightsim die ik ken zijn full motion.
TO is de default mode en de eerste mode die gebruikt wordt.
Gaaf hoor
Bedankt
Op de EMBRAER, kun je verschillende TO modes selecteren, geen default,
Er zijn nog andere TO modes die niet pilot selectable zijn;( trustlever to the fire wall)
Maar ze blijven in amber tot de motoren gestart zijn, dan blue.
Is Artip toevallig je favoriete TMA entry point?
Ik heb nog nooit van mijn leven in Nederland gevlogen, dus kan ik niet antwoorden op je vraag
73 is default TO, na fmc input met derate: R-TO (=Reduced TO). Beide “gewoon” groen
Ik ben treinmachinist. Bij ons is het gewoon vooruit of achteruit. Meer smaken heb je niet.
Leuk zeg, hier nog één🤘 Wel alleen de modernere varianten dan😉… Nog professioneel actief in de automatenwereld of alleen hobby matig ?
Je vliegt een BAE ATP zoals je naam doet vermoeden?
Dan heb ik jouw tulpenbollen vast en zeker een keer verkocht.
Mits je voor de export produceert.
Niet uitsluitend, maar wel degelijk een groot deel. Ik denk dat Nord Lommerse onze grootste klant is, gevolgd door nog vele andere. De laatste jaren verkopen we echter wel veel aan binnenlandse broeierijbedrijven. Groet
@Coinoperator en @royke74 wat super leuk zeg.
De old skool kasten heb ik een idee waar we het over hebben. Maar hoe of waaraan moet ik denken bij de genoemde moderne varianten ??
Hoe rol je hierin?
We hebben een exploitatiebedrijf waarbij we deze kasten commercieel inzetten. We moeten t hebben van de inworp dus. Wij hebben ivm eventuele storingen dus alleen moderne kasten en niet de electro mechanische waar @Coinoperator het in zijn filmpje over heeft.
Leuk man.
In exploitatie zul je EM kasten idd niet meer tegenkomen,
maar de hoeveelheden waarin die dingen ooit overal stonden is niet meer te vergelijken met de aantallen nu.
Het lollige is trouwens wel dat die EM kasten veel betrouwbaarder zijn gebleken dan de latere elektronisch bestuurde kasten.
Alleen zat EM al aan zijn bovengrens qua mogelijkheden en stilstand is achteruitgang.
Ook repareren van EM techniek is, hoewel soms best tricky, goed te doen en zal mogelijk blijven zolang er koper en ijzer bestaat
Solidstate (elektronische) flipperkasten zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van elektronische componenten zoals microprocessoren ed.
Je krijgt nou snel de indruk dat ik een echte liefhebber ben van dat oude spul maar dat is ook al niet het geval,
de mix van oud en nieuw en wat “overig” arkadespul is mijn grootste lol,
en ik heb er veel lol in om dat oude spul gewoon in bedrijf te hebben voor publiek alsof het 1970 is.
Dus Donkey Kong en Pac-Man staan er ook, alsmede een sitdownracer.
Waarom?
Omdat het kan.
BTW
Na dat filmpje met Shelly is iedereen in het plaatsje Balk op zoek geweest naar mijn gameroom
Maar Balk is gewoon mijn achternaam en dat bord heb ik gekregen voor bewezen diensten dus ze zitten er 110Km naast
Dat wil ik ook in de speelkamer. Dan moeten de jongens maar ruimte maken voor papa.
Die heb ik onlangs ook weer aangeschaft in een modern jasje… een nieuwe versie in een vintage look cabinet. Wel zitten hier alle 60 bekende retro games verwerkt. Leuk om te zien dat deze arcade cabinetten in de jaren 80 helemaal vol met electronica zaten en nu alle 60 spellen op een printje zo groot als een iPhone zitten.