Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Deze formule is inmiddels ver achterhaald hoor :wink:

Haha ja ik zou er zelf ook te schijterig voor zijn denk ik.

1 like

Klopt, dan had ik er met 40 centimeter nog een aardige duit aan overgehouden.

2 likes

Soms kom ik op interessante plekken… Ben echt gek op dit soort grote mechanische kunstwerkjes!

8 likes

12 likes

Timmerman? :hammer:

1 like

Inderdaad! Er bleef ook niet veel te raden over, natuurlijk! :grin::+1:

1 like

4 likes

Dat is een aandrijving van een beweegbare brug als ik het zo zie… :wink:

Correct, dit is inderdaad het bewegingswerk van een bascule brug in de buurt van Alphen a/d Rijn. Hoewel ik niets doe met het bewegingswerk zelf. Ik zit in de hoek van de toegangscontrole voor dergelijke objecten en had gisteren een lekker dagje veldwerk. Het grootste deel van mijn werk doe ik vanaf de computer en dan is het, na een jaar hoofdzakelijk thuis werken, heerlijk om af en toe even op locatie te kunnen zijn.

2 likes

ik dacht heel even dat je molenaar was

Too much information.

5 likes

Daaraan werken absorbeert een groot deel van je tijd.

7 likes

Haha, hoppa.

1 like

:rofl::rofl:Nu je het hebt gezegd, zie ik er ook alleen nog maar een grote wiek in!

1 like

Daar maakten we idd zelf ook weleend grappen over. Omzetbelasting is natuurlijk wel iets wat een hoop geld oplevert.

Als ik de horloges zo eens zie dan laten jullie nog veel geld liggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Of geld “kost” ligt er aan aan welke kant van de medaille je staat :sweat_smile: misschien kunnen ze een regeling in het leven roepen dat je ook van je OB horloges mag kopen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Omscholen tot duiker, koop je ‘m zakelijk.

1 like

Seiko Monster, sr process technician op een olie & gasplatform op zee

11 likes