Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Wel een Nederlands softwarebedrijf maar geen pakketleverancier gelukkig. Ik werk bij Thinkwise Software. Wij ontwikkelen een low-code platform voor het bouwen van ERP.

1 like

Het moet leesbaar zijn voor mensen die geen C# kunnen. De meeste mensen die bij ons werken kunnen niet objectgeoriƫnteerd programmeren. De versie die op GIT gezet wordt straks zal een stuk minder commentaar bevatten :wink:

Superman?

Oei iemand was me voor :joy:

1 like

Voor de acceptatie in een review gebruiken wij Gherkin language voor de scenarioā€™s. Onze business kan ook geen code lezen, maar dat begrijpen ze wel.
Bijna de hele testpiramide is zo gespecificeerd, behalve de echte unit testen.

Dit is een kleine randapplicatie die de inhoud van XML bestanden in het ERP zet. De database leest deze berichten uit en verwerkt deze in het ERP. De XML bestanden zijn afkomstig van een branchespecifiek softwarepakket voor het aansturen van machines die golfkarton maken en verwerken(doosjes maken bijvoorbeeld). Voor deze kleine applicatie hoeven alleen mijn naaste collegaā€™s wat kennis van te hebben. Ook kan de klant deze code inzien en verder ontwikkelen. Het is voor mij ook slecht in te schatten hoe hun kennis is. Vandaar dat ik het via commentaar zo uitschrijf. Voor unit tests en testscenarioā€™s is deze applicatie te klein, was 1 dag werk.

1 like

5 likes

pompbediende?

Hoorde wel bij de inwerkperiode, een weekje meedraaien op verschillende stations.

Shell Moerdijk, beneden??? :thinking:

1 like

Ja klopt, ben daar fabrieks arbeideršŸ˜‹

1 like

Ook een leuke:

2 likes

Uitzetter/landmeter?

Voor de kenners onder ons :wink:

6 likes

Die heb je goed! Uitzetter/Landmeter/ Maatvoerder.
Live foto trouwens:grin:

6 likes

:joy:

Dekbedje van CZSK, KMAR of CLSK. Landmacht en tetigmented Sinn kan ik me bijna niet voorstellen :sweat_smile:

Kan ik me ook niet voorstellen :wink:

1 like

Paxen be like

2 likes

2 likes

Moet wel een kantoor/kma officier baantje bij de klu zijn :joy:
Savonds lekker bieren in de mess