Horloge en show een tipje van je werk? (Deel 1)

Wishful thinking? :wink:

1 like

Het enige dat ik hoef te doen om het te worden is mijn baan opzeggen. Maar aangezien ik niet financieel afhankelijk wens te worden en niet bereid ben afstand te doen van een aantal primaire levensbehoeften zoals een Sub, heb ik nooit de stap gezet en voorzie ik niet dat dit gaat gebeuren.

“The things you own, own you”.

6 likes

Ook in de zorg :no_mouth:

1 like

Opvallend veel mensen hier!

1 like

Dat snap ik wel. De druk is hoog en jullie moeten te veel mensen in te weinig tijd helpen. Dan moet je steeds op de tijd letten, snap wel dat jullie een voorliefde voor horloges hebben.

Respect! :pray: Jullie maken de samenleving lekkerlijk en figuurlijk beter.

2 likes

Yes, me too.
Viel mij ook al op. Zijn er aardig wat ja en zou je niet verwachten

2 likes

Als ik een zorgprofessional zie met een horloge om loop ik weg en bel ik meteen mijn zorgverzekering op.

‘Sorry jongens, maar bij deze zorginstelling zijn ze incompetent. Just so you know, ik wil naar een ander’.

Een verpleegkundige met een horloge om is een kwalijke zaak.

Dit klikken ze vaak aan een borstzakje:

download (5)

2 likes

Spoiler. Ik maakte hen een compliment met een link naar horloges.
Ik mag blijkbaar nog maar alleen maar tekenen. :roll_eyes:

1 like

Jij kijkt teveel naar de borstjes van verpleegkundigen Han :joy: maar je hebt wel gelijk.

1 like

:joy:

Was niet aan jou gericht maat. Til er niet te zwaar aan.

Eens en eens.

3 likes

Een ziekenhuis verpleegkundige of een begeleider in een GGZ instelling maakt een verschil in mijn ogen :wink:

2 likes

Eens! Ik denk aan het ziekenhuis.

Een huisarts die achterover zit in zijn kantoortje naast zijn woonhuis mag wat mij betreft de Daytona ook wel omhouden.

2 likes

OK, ik kom dus echt bijna nooit in een ziekenhuis of andere zorginstelling dus geen ervaring. Vandaar deze vraag: waarom?

Vanuit hygiënisch oogpunt? Kan me voorstellen dat dit in sommige gevallen niet praktisch is maar of je dan nooit een horloge om mag?!

Of omdat je vindt dat zorgverleners de tijd voor je moeten nemen? Ik weet het niet. :man_shrugging:

Yup. Maar in een fatsoenlijk ziekenhuis is er ook de regel dat behandeld personeel geen ringen en horloges dragen.

4 likes

Klopt, mijn vrouw werkt in het Erasmus MC en het is een soort doodzonde als je daar ringen/horloges zou dragen tijdens het werk. Dat gebeurt dan ook gewoon niet.

2 likes

Ja klopt helemaal Han, maar dat zijn de verpleegkundigen die medische handelingen verrichten. Ik mag niet eens zo’n leuk jurkje aan.

1 like

image

4 likes

Omdat je patiënten kunt beschadigingen met een stuk metaal om je pols/vingers en omdat er beestjes onder groeien.
Derhalve is het not done in de medische functies met intensief lichamelijk patientencontact.

OT: fk it, gooi hem er hier ook gewoon in. Ik doe ook iets medisch.

20 likes

Dude.

5 likes

Magazijn medewerker???

32 likes