Horloge gekocht voor mijn vriendin

Exact!

Is toch gewoon een leuke onschuldig grapje, zuurpruim.

1 like

On topic: ik vind de plaat en vooral het logo niet bepaald onbalans met de bling bling daaromheen.

Snap eigenlijk niet zo goed waarom Gassan dit soort horloges en die onder eigen naam wil verkopen. Doet eerder afbreuk aan de status dan dat het goed doet.

7 likes

Ik denk dat de meeste hier een eind onder @tompj zijn niveau zitten.
Die jongen heeft het er maar zwaar mee. Ik snap het wel. Als ik een middag bij mijn schoonbroer op de gesloten inrichting doorbreng ben ik ook doodmoe.

Zo moet Tom zich ook voelen als ie een uurtje op HF kijkt.
Wij moeten gewoon in onze handjes knijpen wat we iemand op stand naast ons hebben staan waar we bij terecht kunnen wanneer we vastlopen in ons leven. Steun en advies aan kunnen vragen. Een schouder om op te leunen op dit digitale platform.

Tom, bedankt jonge dat je het met ons uithoudt
:facepunch::facepunch::+1::+1:

2 likes

Het is ā€˜jongen’.:+1:t2:

Hier zeggen ze gewoon jonge 🤷

1 like

That is the only thing that is important :sunglasses::+1:

Je zal er maar werken :grimacing:.

On Topic. Sjiek.

Bro als je er een fijne week van hebt doe je het goed en maakt de prijs niet uit :joy::joy:

Er zit wel al gelijk een lekkere kras op het glas zo te zien.

Wat een sneue vertoning weer hier van de lolbroeken van dienst. Eens te meer is duidelijk gemaakt, dat als je niet strikt in het gareel loopt op HF, je bakken met stront over je heen kunt krijgen.

Ik begrijp wel dat sommige leden af en toe een time-out nemen. Lees dit draadje nou nog eens door jongens. Alsof je een buitenstaander was. Iemand is blij met zijn aankoop. Punt. Wordt volledig door de mangel gehaald. Iedereen weer blij en trots op zichzelf?

Ik ga terug naar de andere treurbuis. :wave:

3 likes

Die Rick is : +t

1 like

Sowieso waarom ik minder tijd op dit forum besteed. Het wordt steeds onaangenamer naarmate je de stamgasten leert kennen… hele topics worden vernacheld… niet alleen op dit forum overigens…

2 likes

Dit is sowieso een functie op dit forum die ongepast vaak gebruikt word. Iedereen hier heeft een mening en een aantal kunnen het niet laten om hun mening erdoor te rammen zo maar te zeggen. Lijkt me goed om die functie eens onder de loep te nemen…

Die functie is best handig Misschien beter om diegenen onder de loep te nemen die er niet mee om kunnen gaan.

1 like

Even rechtgezet jonguh :kissing_heart: