Horloge GESPOT

Zo’n topic heb ik ook eens willen maken. Altijd leuk als je een leuk horloge spot, het hier post en diegene denkt “hey, dat ben ik” en voor je het weet heb je eens iemand met dezelfde interesse getroffen buiten de veilige muren van het interwebz

Zo ben ik pas van functie gewisseld en op mijn nieuwe kantoor zag ik al iemand met een speedy en iemand met een navitimer lopen. Heb nog geen kans gehad ze erover aan te spreken. Wie weet zwerven ze hier ook wel rond…

Ik snap ook niet waar ie t over heeft. Ben ook een beetje afgeleid…

Back on topic, de meest recente de nixon bij de kpn shop. Daarvoor n paar maanden terug iemand bij de kruidvat zien shoppen met n pelagos om de pols. Even kort maar gezellig mee/over gepraat. Best n goed herkenbaar ding met die blokjes als indexen.

Heeee Jan Perlon !

2 likes

Idd dat was ook mijn bedoeling.

1 like

Ik kom regelmatig iemand tegen met een geel gouden Daytona, inclusief bijpassende bracelet, ik zelf vind het nogal een kitscherig geheel maar goed smaken verschillen, budgetten ook…

Gisteren heel veel Hublot en AP. Verder een aantal two tone submariners en platina YM.
De standaard two tone datejusts zie je vrijwel elke 5 minuten hier in het winkelcentrum zowel bij mannen als vrouwen.

Ik weet niet waar jij winkelt dan, maar t klinkt als een mall ergens in Dubai

1 like

Indonesië dus wel de goede richting alleen iets verder. De rijkdom is er wat anders verdeeld zullen we maar zeggen. Daarnaast laten mensen graag zien dat ze geld hebben door luxe spullen te kopen. De midde klasse in NL is weliswaar een stuk armer, maar kan zich denk ik ook wel wat meer luxe veroorloven dan ze doen. Zit een beetje in de cultuur.

Ik was in september bij familie in Indonesië. Viel mij toen al op hoe groot t verschil daar is! Je bent je daar wel constant ervan bewust hoe goed we t hier in NL hebben. Heb daar een niet al te duur horloge gekocht maar voor daar zijn t toch 3 mnd salarissen (60euro pmnd gem. en t horloge was de citizen ny2300 als souvenir).

On-topic; gisteren rond 16.30 zag ik in t dorp van mn ouders een man rond de 1.85m met heel kort haar of half kaal met zijn vrouw/vriendin met een Speedmaster pro op staal om. Droeg geloof ik een geelkleurig t-shirt en hadden een rugtas bij zich (typische toeristen look) Herkenbaar, iemand van hier misschien?

Wilde wel commentaar geven op t horloge maar ik had visite bij me die ik aan t rondleiden was dus t kwam niet echt uit.