Niet mee eens. Zelf draag het liefst wel een horloge op staal en als het horloge met stalen band geleverd wordt naast ook leder of rubber of nato dan kun je het beste primair voor staal gaan want dat is relatief goedkoper dan achteraf een stalen band kopen. Maar het hangt ook heel erg af van wat voor horloge. Dressers horen meestal niet op staal. En zo zijn er vast nog wel andere horloges te noemen. Maar staal heeft meestal wel de voorkeur bij mij…
Ik vind dat een fiets altijd stalen banden moet hebben. De fiets is immers ook van staal.
Of aluminium of carbon.
Daarentegen zou een rubberen fiets wel een uitdaging zijn
Dat geldt dan natuurlijk ook voor auto’s.
Blijf je bij een ongeval lekker rondstuiteren.
Ok!
Op een rubberen band hoort dan ook een rubberen horloge, kras bestendig en stuiterd terug in je handen als je die laat vallen.
Dat je een permanente TL1 verdient als je dit soort infantiele topics opent en dan het hazepad kiest.
Prettige vrijdag !
???
Afgrijselijk lelijk (ok, da’s mijn mening ), maar zulke banden vernaggelen ook nog eens je lugs. Zou verboden moeten worden
Flauw
Hallo. Ik ben Frans en ik verzamel kroketten. En jij?
Frans, Frans Croquette. King of the wild Divan.
Je m’appelle Frans!
Geheimpje, deze is echt niet van staal gemaakt.
Extra vraag . Een volledig gouden horloge MOET dan ook op een volledig gouden bracelet of???
Nee, ben het dus niet met je eens.
Andere materiaal keuzes kunnen ook erg mooi en vaak ook beter voor het gebruikersgemak zijn.
Staal op mijn werk zit bagger bijv.
Staal op een flieger…hell no.