Horloge rond 38mm < €700 gezocht

ZoietsAls die christopher ward is erg Nice.

1 like

Erg geslaagd, linkje?

was ook t eerste wat in me op kwam. Schoonhoven ofzo zeker :grin:

als t 2mm groter mag zijn en niet perse blauw moet wezen, een horloge met geschiedenis en die niet iedereen heeft
https://www.stowa.de/en/Flieger+Klassik+40+Verus.htm

of 1 uit hun marine of partitio series.

https://www.christopherward.eu/c65-trident-vintage-diver-4

1 like

Zoveel keuze…

Jepp

1 like

Slechtste voorbeeld om te noemen zelfs :joy: … Groter, duurder, geen stalen band en ‘hand wound’ … :sunglasses: Wel blauwe plaat!

Je zou een gezocht topic aan kunnen maken hier op het forum en anders marktplaats goed in de gaten houden.

@Jaroen Geldt ook voor jou natuurlijk. Of je hebt een zak vol gouden munten. Dan mag je mij een PB doen. :sunglasses:

certina ds podium?

38mm
ruim binnen budget
op staal
mooi merk

3 likes

Totnutoe ben ik in dit land nog niemand live (nor dead) tegengekomen met een Sarb033/35/17 om de pols (wel 1x een cocktailtime).
Hoewel populair op dit forum acht ik de kans dat op 1 school er 10 worden gedragen “klein” als understatement :thinking:

En vanaf nu worden ze steeds zeldzamer. Maar niet blauw, dat dan weer niet.
–edit-- en voor 700 heb je er zowat 2 :wink:

1 like

Cocktail time is wel cool.
(Middelste) wordt ook geleverd op staal. Geen saffier…

2 likes

Een Hamilton Jazzmaster Viewmatic 37mm, op staal en met blauwe deal verkrijgbaar. Heb nu even geen tijd om een plaatje te zoeken. Beter dan een Sarb :sunglasses:

Ik daag je uit om tien scholieren in je klas te vinden met een SARB03x om de pols. Of uberhaupt een automatisch horloge.

Da’s natuurlijk kul van jewelste.

Maar goed, er zijn plenty horloges te vinden:

Een Archimede pilot? 39mm, maar toch:

Of misschien een Junhans bauhaus horloge? De Form A staat op Montredo voor 729 Euro.

Of wellicht een gedoodverfde Intramatic 38?

IMG_2945

Als we het dan toch over Hamilton hebben, waarom geen field horloge?

Of iets Engels, de CW C65 Vintage?

4 likes

Vind zelf Christopher ward erg mooi, meerdere modellen, ga zeker kijken of er ergens een goed dealtje te vinden is en anders doorsparen

Worden regelmatig op hun eigen site -50% verkocht.

Ik heb er nooit een exemplaar van gehad, maar op internet zijn vele positieve reviews over de horloges van dit merk te vinden. Goede prijs-kwaliteitverhouding en mooie afwerking. Ook hier op het forum vaak positieve berichten hierover.

Enige terugkerende kritiek is het imago van het merk. Ze veranderen zo’n beetje elk half jaar hun logo en geven vaak hoge kortingen op de horloges. Beide aspecten leiden ertoe dat het ‘merk’ niet zo sterk overkomt.

Komt mijn inziens omdat ze nog relatief nieuwe speler op de markt zijn en zichzelf nog aan het uitvinden zijn.

De zeer hoge kortingen zijn vaak op de laatste modellen. En op nearly new, krijg je soms 30% korting. Denk dat die een keer gepast zijn in hun boetiek ofzo?!

Een 2e hands Seiko Presage SPB041J eventueel?

https://www.fratellowatches.com/seiko-presage-spb041j1-review/

Doe deze maar:

1 like

Had ook dit horloge gezien, vorig jaar een kickstarter geweest, maar voor €250 ziet het er erg goed en zeker mooi uit!

2 likes