Horloge tips voor Amerika?

Klinkt als top tips!! Als je meer tips hebt, om inderdaad niet off topic te gaan, stuur ze door!

Wellicht plan ik die roadtrip aan het einde van mijn werktermijn van een jaar. Ik hoop plusuren te kunnen maken (overwerken op zaterdag), en deze niet uit te laten betalen maar op te nemen als verlofuren. Mits het mogelijk is binnen het bedrijf

1 like

Persoonlijk heb ik het niet zo ik Vegas, leuk voor een keer maar eigenlijk zonde van je tijd.

SoCal is dan wel weer de moeite waard, zeker als je een auto huurt en langs de kust gaat rijden.

NYC vind ik tegek en ik zou er makkelijk een week of 2 kunnen vertoeven. Welke wijk ligt aan je persoonlijke voorkeur. Lower east side Manhattan en Williamsburg zijn hier favoriet.

Mocht je tijd hebben, neem dan ook eens een bus naar Boston voor een dag of 2. Ik vind het een heerlijke stad om gewoon te zijn.

Wat betreft shoppen: sommige staten hebben geen BTW (New Hampshire bijvoorbeeld) zoek daar een Outlet op en je gooit je koffer vol voor een habbekrats. Kan me voorstellen dat het voor horloges net zo kan schelen.

1 like

Dacht meer aan

1 like

Het zijn boeven als het gaat om medische kosten daar, doen verhalen hoor je soms. Gelukkig dat het bij jou grotendeels weggemoffeld kon worden onder de verzekering!

Ik heb mijn stage laten regelen via een soort tussenbureau, die ook een verzekering hebben aangesloten (tot 100K usd verzekerd). Thanks voor de (off topic danwel) tips, want het helpt oprecht!

Een verstandskies trekken en een vulling als ik bovenstaande zo lees. :rofl:

Als je in New York bent, dan is het Solomon R Gugenheim museum wat mij betreft wel de moeite waard. Daar onder zit (of zat 10 jaar geleden in elk geval) een restaurant met Michelin ster waar het erg fijn lunchen is.

En als je dan toch in Boston bent, dan is dit ook wel leuk: https://bostonducktours.com/

1 like

Chicago heeft ook een paar goede teams bij het honkbal.
Ook leuk om eens te gaan kijken.

Misschien iets leuks scoren in een Pawnshop?
Die van de TV Hardcore Pawn met die bekvechtende broer en zus? Das overigens wel Detroit…

Hahahahah

1 like

Als halve Amerikaan doe ik ook maar een duit in het zakje…

Dit is de beste tip.

Heb je al een WUS account?

Verder: geniet van Chicago, is een prachtige stad. New York zonder de hype, zeg maar. En ga naar het zuiden (bijv Tennessee en Kentucky)

Ja de White SOX nu dit jaar, de Cubs zijn dit jaar niet zo goed. De Cubs hebben wel de meest iconische honkbal stadion van de MLB.

De Chicago Bulls hebben zich dit jaar versterkt met goede spelers kan ook leuk zijn om een wedstrijd bij te wonen wel prijzig.

Wrigley field is zeker een icoon.
Rooftops tribune zijn heel apart…:grinning_face_with_smiling_eyes:

Thanks Ferry! Ondertussen veilig op Miami voor de overstap naar Chicago. Ik zal Doets in de gaten houden.

De reden dat ik het op mijn 20e doe is ook omdat ik dan geen gezeur heb met vaste baan, hypotheek, en ergste geval vrouw :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hopelijk beland je er nog!

1 like