Horloge Topic Generator : The Next Big Thing op HF !

Wat krijgen we nou. Heeft Louis hier soms input voor geleverd :thinking:

3 likes

Haha!! Ik ontken alles :upside_down_face:

Ik mis het horloge nog :thinking:
Eindelijk iemand die het (bijna) in de praktijk brengt :+1: :grin:

2 likes

Het zijn natuurlijk bamischijven, laten we dat duidelijk stellen. Wel vind ik het mooi daar je petanque noemde.

Ik stem voor het toevoegen van “Uiteindelijk wil je toch” en een lijstje willekeurige automerken.

2 likes

Dat topic bestond al: Seiko's met Instagram filter overdwars op een draadloze Apple muis only :)

5 likes

Ho ho elke snack connaisseur weet dat ze beiden bestaan :ok_hand:

Ik zal deze toevoegen aan de feature requests :joy: :+1:

Ik weet het niet, als je die van de FEBO bedoelt ben ik nog steeds geneigd het een schijf te willen noemen. Maar goed.

:slight_smile:

2 likes

Ik ga stuk :joy:

1 like

Hahhaha geweldig.

Alleen jammer dat driekwart van de onzinnige uitkomsten serieus al bestaat hier op Hf :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

5 likes

Horloges en bamiblokken. Geloof dat ik daar wel een heel topic mee kan vullen. Vooral van die ranzige benzinpompbamihappen. Die kan ik op de één of andere manier nooit weerstaan :roll_eyes:

2 likes

Ja vies zijn die :yum:

voor scrabble met de familie dit paasweekend :+1:

1 like

Zal ik dan maar beginnen?

14 likes

Nou wat houd je nog tegen :plate_with_cutlery:

Ik vind die gehaktballen uit zo’n zakje altijd erg fascinerend :joy: , al zie je die steeds minder :thinking:

+1 :+1: :joy: heel goed

2 likes

Gisteren dit topic al geliked en gelachen. Vandaag zie ik hem weer in het overzicht staan en begin weer met een glimlach. Nu wil ik weer liken!

Tijd voor een topic “Horloges en topics die je twee keer wilt liken”!

3 likes

Jouw collectie op de foto met frikandellen

1 like

Het beste resultaat natuurlijk! :+1:

2 likes

Nieuw onderdeel in olympische spelen. Horloge werpen.

Hij blijft hilarisch

4 likes

Haha

Horloges en eierballen :sunglasses:

Ipv eierdoppen gewoon the real stuff :muscle:t2: