Wiebes moet wiebelen
(is taalkundig goed en klopt ook)
Wiebes moet wiebelen
Wiebes moet wiebelen
is dat hetzelfde als " wieberen" ?
(dat heb ik liever dat ie dat doet…)
hendrik Schreef:
Wie peren vaart wie peren eet
Hendrik
p.s. (bijna)iedere werknemer bij Porsche rijdt
ook
in zo n dingMaat van me werkt bij porsche. Rijdt een renault
turbo gebakje (zo’n oud dingetje)
Oeps Roel,
Ik bedoelde bij de fabriek in Duitsland…
Laatst bij n juwelier een vertegenwoordiger van omega gesproken, die “moest” een horloge van de zaak dragen. Dit was n nieuwe planet O. chrono.
Geen straf dus
Wij moeten in de horeca ook het eten uit de keuken eten. Zou raar staan als we bij de concurrent gaan halen om zelf te eten
Ik hoor ook bij juweliers dat medewerkers met korting een klokje kunnen kopen. Hoe hoog precies weet ik dan ook weer niet. En het is ook weer niet dat zo iemand met een klokje van een ton rondloopt. Weet je gelijk waar je marge naartoe gaat :+
ik heb ergens gelezen dat op horloges van luxe merken 40% a 50% marge zit bij de juwelier
dus dan kun je als personeelslid hem een aardig stukje goedkoper krijgen lijkt me
Bij Schaap & Citroen met name bij de jongere mannelijke verkopers vliegen de Omega’s PO en SM 300’s en de Tudor’s BB en Pelagos je om de oren.
Zou je ook niet direct verwachten, een jonge verkoper van nog geen 30, wat pakt ie per maand?
Dan zitten we met bovenstaande horloges aan ongeveer 2 maanden salaris ongeveer denk ik.
Die zullen heus geen Retail betalen!
Net als de Porsche medewerkers vermoedt ik.
Groeten.
Noel.
Soms kun je er ook voor kiezen om niet te
reageren…
Inderdaad, maar het wordt verderop niet begrepen…
Wat heeft leeftijd er mee van doen ?
Sales verdient stiekem best veel als je goed bent in je werk
Bij Schaap & Citroen met name bij de jongere
mannelijke verkopers vliegen de Omega’s PO en SM
300’s en de Tudor’s BB en Pelagos je om de oren.Zou je ook niet direct verwachten, een jonge
verkoper van nog geen 30, wat pakt ie per maand?Dan zitten we met bovenstaande horloges aan
ongeveer 2 maanden salaris ongeveer denk ik.Die zullen heus geen Retail betalen!
Net als de Porsche medewerkers vermoedt ik.
Groeten.
Noel.
Mijns inziens: pure marketing. Einde foto/filmshoot of einde werkdag: inleveren die handel! Blijft van de baas.
In kledingwinkels dragen alle personeel toch ook kleding van de winkel die ze aan het eind van de dag weer gewoon netjes moeten teruggeven.
Zou denk ik niet raar zijn dat juweliers horloges hebben voor het personeel.
een gozer van 21-25 met een rolex/omega is toch niet zo raar?
althans ik ken wel meerdere vrienden die dit hebben
Wat heeft leeftijd er mee van doen ?
Sales verdient stiekem best veel als je goed bent
in je werkn visser Schreef:
Nou t volgende;
Uit eerste hand weet ik dat als je bij S&C werkt als jonge verkoper je nog geen 2k schoon pm mee naar huis neemt.
Dat bedrag zitten we nog een stukje onder.
Ik neem alles even mee;
Je moet er representatief uitzien, niet 7 dagen in hetzelfde pak, en ook geen pak aanhebben van de lokale discounter inclusief de overhemdjes stropdasjes en de schoentjes kost dit gewoon geld.
Regelmatig naar de kapper,
Woon werk verkeer, vervoer dus, al dan niet met het openbaar vervoer.
Bovenstaande heb ik een keer besproken met een oud medewerker van S&C en die zegt als je wel flink wat verkoopt moet je het daar van hebben want wat er overblijft uiteindelijk is niet zo bijzonder onder aan de streep.
Zonder Retail te betalen voor zijn SM 300 vond ie t met zijn salaris nog steeds een significante uitgave.
Groeten.
Noel.
n visser Schreef:
-----.
Zonder Retail te betalen voor zijn SM 300 vond ie
t met zijn salaris nog steeds een significante
uitgave.
Aan de andere kant vind ik t wel n visite kaartje als t personeel zelf ook iets representatiefs om heeft en niet met n gshock onder hun pak hebben.
de meeste mensen van 21 tot 25 jaar hebben geen geld voor zo’n horloge vrees ik, laat staan dat ze het er aan besteden
tenzij ze misschien op hun 16e fulltime zijn gaan werken en thuis blijven wonen
ik kan het namelijk uit mijn studententijd niet herinneren, dat soort klokkies in de collegebanken
In kledingwinkels dragen alle personeel toch ook
kleding van de winkel die ze aan het eind van de
dag weer gewoon netjes moeten teruggeven.
Zou denk ik niet raar zijn dat juweliers horloges
hebben voor het personeel.een gozer van 21-25 met een rolex/omega is toch
niet zo raar?
althans ik ken wel meerdere vrienden die dit
hebben
Sommige winkels werken zo. Ik ken sowieso wat juweliers in het buitenland die het doen. S&C? Geen idee.