Horloge voor Bali (+ andere vakanties)

Seiko altijd goed

Veel voor weinig, met gratis sunburst:

5 likes

Dat is volgens mij een goede tip, ben van plan voor een zelfde soort te gaan.

Voor linkshandigen voordat Rolex het deed en dat in dezelfde kleurstelling!

2 likes

Maar waar koop je ze? Heb er al veel lovende verhalen over gehoord maar geen (online) winkel in Nederland gevonden die ze verkoopt

Bij oa:

Brandfield.nl
Mooihorloge.nl

De MDV106 is de oude serie met marlin op de dial en de MDV107 is de nieuwe serie zonder marlin. Zijn verder eigenlijk identiek. De oude wel vaak paar tientjes duurder.
Bij bijv Brandfield kun je nog een tientje extra korting krijgen als je vie een ING-rekening met punten een kortingscode koopt.

1 like

Het blauwe gedeelte staat vol met Doxa / Squale / Oris / Seiko SPB etc. op dit moment. En er is zelfs een SLA043!

Ik snap dat je niet kunt kiezen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb zelf een SPBX, maar heb al een aantal keer naar die Doxa 200 gekeken, vet ding!

Sinn 556 op staal, of de 104 op staal.
beide 200m waterdicht, waar voor je geld, zeer luxe afwerking en kwaliteit.
niet gevoelig voor boefjes

3 likes

Eigenlijk is dit gewoon perfect voor op vakantie. Een stevige Citizen met een GMT uurwerk:

2 likes

Beter wordt het en lekker onopvallend te dragen: Seiko SPB14x :blush:

1 like

Ik zie veel tips langs komen, maar veel in een kleur die al genoeg vertegenwoordigd is in de collectie.

Ik stem voor een oranje Doxa

2 likes

@Jk14,
En, welke kant gaat het op? Lastig?

De duro is fantastisch.
Tis mijn klus horloge dat ik echt te veel / vaak draag

1 like

Ik heb deze besteld als “vakantie” horloge

1 like

Helemaal met je eens, vandaar dat hij nu incomming is! grote blij :slight_smile:

2 likes

Heb zelf voor mijn aankomende vakantie deze Kikker gekocht om onbezorgd door het zand en de zee te slepen :sunglasses:

2 likes

Dat moet voor Bali natuurlijk een GMT zijn. Die van mij gaat mee naar Java.

En dan quartz en een rubbere band.

1 like

Ik ben 2x een maand (2017 en 2019) in Bali geweest. Dat eiland heeft mijn hart gestolen. Mijn profielfoto is bovenop de Agungberg door mij gemaakt.

Qua horloge zou ik zeker voor een duiker gaan. Ik ben een tijdje blij geweest met een Oris 65