Horloge voor de vriend

SRPE:

Tissot T-Classic:

Seiko SUR309P1:

En als het een diver mag zijn:
Wat @RLC zegt, of een dikke Oriënt Kamasu:

2 likes

Het is al een aantal malen gezegd, maar een vraag is natuurlijk waar de vriend blij mee zal zijn. Als dat inderdaad een horloge van een modemerk is, dan hoeft er geen alternatief te komen (anderzijds, om een goede keuze te maken, is vergelijk misschien wel weer een goed iets).

Een andere, minstens zo interessante, vraag, is waar de door jou gestelde vraag vandaan komt. Komt die uit jouzelf of heeft zij oprecht jouw hulp ingeschakeld om een uiteindelijke keuze te maken? Is zij niet zeker van de smaak van de vriend of wil ze gewoon een degelijke, goede keuze kunnen maken in het immense aanbod?
Wil ze kwaliteit? Heeft de vriend enige affiniteit met horloges of is het een sieraad op zichzelf?

Lastig hoor, zonder die antwoorden…

Maar in ieder geval zijn er al goede reacties langskomen en ook zeker mooie alternatieven (naar mijn maatstaven bezien).

Succes en sterkte!

P…S. houd je ons op de hoogte van de uiteindelijke keuze?

1 like

Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik had op mijn 20ste liever een Boss gehad dan een Oriënt of Citizen.

3 likes

Dat kan heel goed, afhankelijk van hoe je tegen zaken aankijkt. En dan ook logisch te onderbouwen.
In die zin is er geen goed of fout.

1 like