Horloge voor een jager?

Ook geschikt voor in de straaljager.

bellross-new-instrument-br03-92-military-ceramic-1

7 likes

Voor als hij een luchtgevecht aangaat met wilde ganzen??:rofl::rofl::rofl:

5 likes

Phoe! Dit komt al heel erg in de buurt!

Als die uit de lucht vallen moet je wel dekking zoeken!

1 like

VET!

3 likes

Aparte draad dit.
Echt ieder horloge is geschikt voor de jacht, inclusief niet waterdichte vintage.
Wat doe je nou helemaal tijdens een dag jagen?
Bij de lunch is er de meeste kans op schade.
Kortom, totale non discussie.
Het komt, weet ik uit eigen ervaring, geregeld voor dat er niet danwel nauwelijks een schot gelost wordt.
Beetje gewapend wandelen, daar hoef je geen speciaal horloge voor.

875D2875-4A7C-448E-BB66-77FF2A486388

8 likes

Foei mensen, kan echt niet hé dit. Horloges zijn serious buniness! :face_with_raised_eyebrow:

Voor de jacht, tijdens de jacht, na de jacht, er kan vanalles gebeuren! voor de jacht kijken of ik op tijd kom, tijdens de jacht kijken hoe lang ik al zit, na de jacht borrelen met mijn jachtvrienden…en kijken hoe laat ik thuis moet zijn voor het eten!
Even zonder gekheid: tijdens een aanzit ( op zo’n laddertje in het bos) in de schemering en daarna wil ik wel af en toe kijken hoe laat het is zonder op mijn telefoon te moeten kijken. Dan moet ie wel makkelijk onder mijn mouw uit schuiven! En een goeie lume hebben. Mocht ik een zwijntje schieten dan komt daar nog het “vuile” werk bij, alles uit de buik en borstholte verwijderen en bloed en orgaanmonsters nemen. Daarbij wil mijn horloge wel eens vies worden. Plus de vacht van een zwijn zit meestal vol zand of modder dus dat komt ook op mijn horloge terecht. En er zijn ook van die jachtdagen en nachten dat ik niets schiet natuurlijk en dan wil ik gewoon een mooi doch sober kwaliteitsklokje om mijn pols!
Veel leuke suggesties, prikkelende voorstellen en mooie reacties trouwens!
Dank daarvoor

2 likes

En je moet toch een beetje weten waar het tijd voor is…

4 likes

Een Yacht-Master natuurlijk :clown_face:

5 likes

Ik denk een van deze 2:

4 likes

Man, die is leuk. Heb jij er eentje? Word er hebberig van. Ken het merk niet. Kan je er wat meer over vertellen…?

Sorry hoor, ik zie allemaal gekke boswachter adviezen.
Dit is toch Het horloge voor als je wilt jagen

Hier maak je het meeste kans mee als rokkenjager in de kroeg.

geen dank😘

6 likes

:rofl::rofl:

4 likes

Ja, moet dan ook polsdiep waterdicht zijn.

2 likes

Typische aanduiding :clown_face: en ik denk helemaal niet handig om mee te gaan jagen :wink:

8 likes

Kom je thuis zegt de vrouw, en nog wat geschoten? :upside_down_face:

4 likes

Beste suggestie van dit topic.

En tegelijk een serieuze: Alle horloges kunnen tijdens de jacht gedragen worden, in mijn optiek. Met 30m waterdichtheid en wellicht een niet al te aanwezige lume ben je er eigenlijk al. Dat kan dus in feite ook een jaren 60 Seamaster zijn, of mijn SBGW231.

Ik doe met je mee. Ik nomineer 'm gewoon:

Zet er een groen bandje op en je bent halverwege een camo-horloge. :slight_smile:

3 likes

Gaaf ding. Zat er even naar te kijken maar let op: Grade 2 titanium. Krast makkelijk. Voor het “tool” gehalte van het horloge wellicht geen probleem maar just saying.