Helemaal eens. Maar dan wel die met witte plaat en (rog)leren band
Wil je automaat/Handwinder/quartz?
Als je Zeppelin/Iron Annie mooi vindt -> ook eens kijken bij Junkers, of het origineel Junghans.
Wat is je polsomtrek?
Dit vind ik een supertip! Het dragen van een Meistersinger werkt zeer rustgevend (omdat de tijd zo mooi langzaam voorbij glijdt) en dat is precies wat je wil op een dag als deze
Een automaat vind ik wel leuk, geen batterijen nodig.
Mijn polsomtrek is ongeveer 16,5-17cm.
Bedankt voor de vele tips en suggesties, ik weet alweer wat op te zoeken intussen
Junghans automaat zal net buiten budget liggen, maar zie PB
Als ik speciaal voor m’n huwelijk een horloge wilde kopen, zou dat nooit een tweedehandsje zijn.
Een junghans handwintertje zou je moeten kunnen vinden met je budget lijkt me. Een mooie max bill 34 mm past perfect bij een maatpak.
Waarom niet? Ik had zelf een 2ehands (vintage) JLC op m’n trouw (en al zeg ik het zelf), dit stond zéér mooi en gaf zeker geen slecht gevoel.
Die is wel gaaf
Voor vintage / retro een Orient Bambino.
Ruim binnen je budget en keuze genoeg uit kleuren en maten.
Seriouswatches heeft ze maar ook op heb web genoeg te vinden.
Misschien iets vintage van jouw leeftijd, altijd elegant, heeft de tijd des tijds al doorstaan en geeft een extraatje aan wat je om je pols draagt.
Maar nieuw en een beetje sjiek en redelijk geprijsd zijn de Seiko SZSB013 en 14 ook.
Zoiets,
De Tissot prx bleu dial is echt een hele mooie met de full polished bezel en de mooie bracelet de alle randjes zijn ook volledig gepolijst het echt een hele mooie je hebt ze in meerdere kleuren maar mijn favoriete zijn toch echt de groene en de blauwe als de zon erop schijnt wow het is echt heel mooi het glinstert heel mooi
Dan heb je nog de Orient bambino generatie 2 ook echt een hele mooie het een echte dresser je kan hem met een mooi pak dragen maar ook gewoon met gewone kleding het is een automaat met 40uur power reserve en bezel ook gepolijst
Dan heb je nog de bulova Luna pilot een hele mooie horloge je kent vast wel de omega moonswatch die op de maan geweest maar er nog een horloge op de maan geweest en dat is dit horloge de bulova lunar pilot met chronograaf het zijn echt hele mooie horloges!
Die Certina is volgens mij het beste advies tot nu toe
Dat is meestal z’n speciale dag in je leven dat je wellicht nét dat kleine beetje extra ervoor uit wilt halen en je voor deze exemplaren kunt gaan,plus als je dan ook op huwelijksreis gaat , meestal naar een warm land,heb je gelijk een GMT functie erop
Maar een tweedehands kan wel vind ik.