Was ook mijn idee
Even polsen waar zijn belangstelling naar uit gaat, en vervolgens middels een codicil een van uw horloges aan hem toekennen wat daar nog het meest op lijkt ,
Maak die + 500 euri verder maar op aan een heel gezellige middag , met drank en weet ik wat nog meer
18+ moet kunnen
Vandaar de vraag waar houdt hij van hè
Prx of gentleman
Allereerst gefeliciteerd met je kleinzoon. Hem meenemen en hem laten passen om teleurstellingen te voorkomen. Seiko, Citizen, Tissot en Hamilton passen binnen het budget. Succes en veel plezier samen bij de lunch en de AD
Of laat hem iets “uitzoeken” uit jouw collectie, en ook hier kun je zelf paal en perk stellen, maar Opa zijn horloge is toch altijd the best, en eker als het omgegeven wordt.
Hamilton Khaki Automatic. Op veel verschillende manieren te dragen en ik dacht net binnen budget. Op de foto de 38mm.
Wat een geweldig cadeau, als het tenminste in hun straatje past. Mijn zoon van 25 geeft helemaal niks om horloges, mijn neefjes (18 & 19) zijn er helemaal gek van. Beter even checken bij zijn ouders. Die 2 neefjes hebben beiden een Locman Monte Christo (automaat vanaf EUR 790, Miyota quartz goedkoper) en zijn er helemaal gek mee. Ik checkte net de website (locman.it) en er is ook een nieuwe lijn, Amerigo Vespucci. Succes en gefeliciteerd alvast.
Moet ie dan wel een iPhone bij hebben, anders heb je er weinig aan.
Meermaals genoemd. Hamilton en Tissot vind ik meestal veel waar voor het geld bieden.