Horloge voor op z'n paasbest.

Holy shit, twee prachtige dikke knallers! :drooling_face:

1 like

Dit space eige Tissot ei in mijn mandje gedaan.

5 likes

Deze vandaag…

4 likes

Dat konijn kijkt net zo verlekkerd naar die Seamaster als ik naar dat konijn. :yum:

Vandaag draag ik de Pontiac Hydraulica (wel een uur te vroeg gezet vanochtend). Het heeft helaas weinig te maken met Pasen. Wel heb ik in de auto lekker zitten luisteren naar (een andere uitvoering van) Pergolesi’s Stabat Mater. :relaxed:

De dubbele jewelcase is gesigneerd door Olga Zinovieva.

6 likes

Niet omdat het pasen is, maar gewoon alleen voor n fotootje met wat kleur erop…en je ziet ze hier bijna niet :

4 likes

Haha :grin: Wat een mooie Pontiac! :sunglasses:

1 like

Omega Genève vandaag.

7 likes

Dank!

6 likes

17 likes

Deze plaat krijgt ineens een heel andere betekenis, gezien wat er in Sri Lanka is gebeurd.

1 like

Lekker in de hangmat met de 65.

9 likes

8 likes

Rado mag vandaag weer stralen :wink: :sunny:

13 likes

Ach wat vreselijk. Daar had ik nog niets over gehoord. Omdat ik zelf een rouwproces doormaak, volg ik al enige tijd het nieuws niet meer en daardoor mis ik (ik zou bijna zeggen: gelukkig) ook zulke dingen.

Zo zie je maar weer dat de menselijke geest betekenis en verbanden zoekt waar deze niet (per sé) zijn. Mijn inspiratie kwam van het feit dat mijn tuin ongemerkt overgaat in een stuk land van de kerk, waar kinderen vanochtend eieren aan het zoeken waren (de facto in mijn tuin dus). De overzijde grenst aan een begraafplaats, en ik hoorde ineens een kind schreeuwen: “op het kerkhof ligt niks!”.

In mijn huidige gemoedstoestand resulteerde die uitspraak in m’n cartoon. Maar in de context van wat ik zojuist las, kun je 'm inderdaad ook anders interpreteren. De dood is overal, houdt zich niet aan feestdagen, maar ook de cyclus van het leven misschien.

9 likes

9 likes

6 likes

9 likes

6 likes

:laughing: Mooi hè

1 like

Vandaag deze

Imgur
5 likes