Horloge wereldreis, welke zou jij meenemen?

Heb 't even nagekeken. Was inderdaad wat duurder @Forrestx : 26 euro inclusief verzendkosten… :wink:

Zeker, ik vond het mooi dat ik direct aan backpacken dacht, terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn…

nou @Jeranimo, help ons uit de vertwijfeling, 5***** resorts of met de nachttrein naar Chiang mai?

Wordt een combi, ik zou het prima vinden om in hostels te slapen, mijn vriendin niet. Dus beetje van beide.

Maar zal wel een beetje budget worden, anders is drie maanden reizen niet te betalen.

2 likes

Makkelijk! Dezelfde die ik droeg gedurende 8 maanden backpacken. Was een perfect horloge voor de reis.

Van verdwaald in de wildernis:

Tot chillen op het strand:

7 likes

in ieder geval genieten!

1 like

Iets van deze aard zou me wel passen:


Ik zou hem op een waterbestendige band zetten voor een wereldreis.

Misschien nog meer gemak:

Al had ik 6 Pateks, ik zou er niet snel een meenemen op wereldreis denk ik.

Een non GMT zou ook kunnen, gewoon een SKX. Díe zou ik dan combineren met een 5610, handiger met tijdzones.
Een vriend van me had een SKX mee en mocht hem at knifepoint inleveren op een Braziliaans strand. Daarvan is bij mij blijven hangen dat ik me het prettigst zou voelen met iets niet al te prijzigs.

Liever één horloge mee dan twee. Een GMT waar je mee kunt zwemmen is het meest all in one. De Oceanus is wel echt een alleskunner.

4 likes

Ik zou denk ik voor deze twee gaan

De sarb017 en een G-shock tough solar

Zou iets niet te opvallends meenemen (zeker in Myanmar of Cambodja) en waar je mee kan duiken. SKX007 ofzo.

2 likes

:smiley::+1:

Of

1 like

Held!!

Ik ga volgend jaar een bus ombouwen en dan aankomende zomer met mijn vriendin 2 maanden rond reizen, lijkt me geweldig!

Terug komen op je vraag
Casio G-shock

6 likes

In ieder geval een met een GMT-functie?

1 like

Nou dat vindt ik dus ook wel een slimme, had ik nog niet aan gedacht.

Een duikhorloge + een Garmin Tracker en een gmt horloge.

Deze lijkt mij zeer geschikt.


Foto van het web.

5 likes

Mijn quartz Tuna voor het avontuur en m’n DS-1 Himalaya voor de maaltijd en het uitgaan.


Als je hieraan meedoet kun je misschien deze al meenemen. Weet niet of je na de levering gaat.

3 likes

Rolex Explorer 1/2 of een Tag Heuer Calibre 5.
Stevige klokjes die het blijven doen en alles overleven :smiley:

Van het net! Geen geld, zo’n mooie reis gaat al genoeg kosten.

Welke heb je al en wat is jouw budget?
2 zou ik er niet meenemen.

1 like

Cool, wat voor bus?