Een aantal bandpennen en hulzen gekocht t.b.v. een Seamaster. Vriendelijke prijs en snelle verzending. Kan ik van harte aanbevelen! Thx @Horloge24 / André
Topervaring met @Horloge24. Na een paar weken mijn PO gisteravond opgehaald bij André. Superblij mee. Er is een hoop vervangen en aangepakt. De PO is weer als nieuw.
André, dank je zeer voor je heldere communicatie over en afhandeling van het werk aan het horloge, onze prettige gesprekken (ook heel veel opgestoken) en de koffie.
Super fijne ervaring met @Horloge24. AndrĂ© heeft uitgebreid geantwoord over een vraag over mijn SMP 300M en mijn zorgen om een âstommiteitâ vanuit mijn kant, weggenomen. Ook vanuit hier bedankt AndrĂ©!
Gister bij @Horloge24 een stalenband op mijn Omega Railmaster laten plaatsen. André is een fijn en warm persoon met passie voor het vak horlogemaken. Voordat de stalenband geplaatst werd, hebben we nog gezellig over horloges gekletst. Enorm bedankt voor de leuke ervaring André!
Ik zie dat ik nog geen ervaring met andré hier neer heb gezet.
Inmiddels meermaals gebruik mogen maken van AndrĂ©âs expertise, zijn kundig advies en liefhebberij voor de bepaalde zwitserse merken.
Kan alleen maar vol over hem spreken!
@Horloge24 topgozer!!
@Horloge24 heeft mijn 3570.50.00 Speedmaster onder handen genomen. Zelden ben ik iemand tegen gekomen die met zo veel geduld en diepgang je vragen beantwoordt en vanuit zijn expertise vertelt over wat je horloge te wachten staat. Een échte vakidioot in de zuiverste en meest positieve zin van het woord
Daarnaast uitstekend onderhoud geleverd: volledig opgewonden +1 sec/dag 0.2ms beat error op mijn timegrapher, alle werkzaamheden keurig gedocumenteerd, originele onderdelen mee teruggestuurd en in goed overleg besloten de kast niet laten polijsten.
(en de Omega service-case was een prachtige unboxing ervaring voor mijn dochter van 10
)
Een kennis van mij zocht een IWC band, maar kon niet slagen. Na een PBâtje heeft @Horloge24 dezelfde avond nog de juiste band besteld. Deze direct verstuurd naar mijn kennis voorzien van een factuur, wat een vertrouwen!
Alle lof! 5/5
Verstelbare Omega comfort clasp inclusief endlinks besteld voor mân Speedmaster.
Prettig, kundig en informatief gesprek en zeer vlotte levering!
Nogmaals dank.
AndrĂ© doet wat âie belooft!
Mijn Speedmaster net opgehaald bij André.
Hij zou enkel de pakkingen en pushers vervangen, maar als service heeft hij het uurwerk ontdaan van stof en onnodige olie, kast en band ultrasoon gereinigd, plexi gepolijst, kroon vervangen, uurwerk afgeregeld. Wat een service van de beste man en nu weer zorgeloos genieten van de speedy. André hartelijk dank voor je service en tijd in het weekend.
Aanrader!
Ik heb bij André een nylon band incl vouwsluiting besteld voor mijn Omega Speedmaster.
Snelle levering aan huis, correcte prijs, betaling achteraf en extra push pins die normaal niet inbegrepen zijn.
Ik raad @Horloge24 aan.
André @Horloge24 heeft voor mij een Longines gesp besteld die keurig verpakt geleverd is. Goede communicatie en betaling na ontvangst van de gesp.
@Horloge24 is
AndrĂ© reageerde binnen enkele minuten al op mijn âgezochtâ topic. Binnen enkele dagen werd het pakketje al bezorgd. Nogmaals dank!
Mijn Aquatimer tiptop gerepareerd terug gekregen en erg tevreden. Daarnaast prettige, snelle en goede communicatie met André aka @Horloge24 ; alles geheel volgens HF-traditie %+.
De Omega bracelet voor mijn Planet Ocean bij André besteld, sneller geleverd dan verwacht en prima prijs ook! Fijn om met @Horloge24 zaken te doen
Zeer tevreden over de snelle en vakkundige hulp van André met de comfortsluiting voor mijn Omega. Ook achteraf was hij erg behulpzaam met handige tips en advies.