Hahahaha je hebt de juiste toon gevonden; geen zorgen!
Voor wat betreft je horlogedoos: ik zie horloges op elkaar liggen!
Nu ben ik vrij hysterisch voor krasjes dus sta bijna op het punt -na al dat belastingbetalen van jou- om een crowdfunding actie op te zetten voor een betere en ruimere horlogedoos!
Maak ik je hiermee zenuwachtig? Er zitten op de sluiting inmiddels zoveel krassen dat hij een nieuwe brush richting aan lijkt te nemen Hij was brand spanky new toen ik hem ontving in juli 2018.
De sluiting klikte zelfs nog rauw open. Nu niet meer though, this is why I can’t have nice things.
Heb hier wat micro krasjes op mijn Speedy sluiting EN 1 klein klote krasje op de kast.
Blijft erg naar maargoed…een -voor mijn doen- duur horloge gewoon niet dragen is nog veel waardelozer; je wilt er immers toch van genieten elke dag. (En dat doe ik, bijna een jaar later ben ik er echt nog steeds helemaal weg van! )
Normaal zitten er minder horloges in, ik heb voor de foto alles even bij elkaar gedouwd. Maar een stuk of tien zit er eigenlijk altijd wel in. Het is ook eigenlijk allemaal oude rommel die er niet minder mooi op wordt.
Maak je overigens vooral geen zorgen over hoeveel belasting ik betaal. Misschien is mijn sterke mening wel ingegeven door het feit dat ik te weinig ervaring heb met belasting betalen.
Een mooie horlogedoos is voor mij toekomstmuziek, maar eens zal die komen. Daarom houd ik deze draad nauwlettend in de gaten.
Deels… heb in mn eerste maanden horlogeliefde 2 Seiko’s (snkl23j1 en SNZG15K1), 2 Tissots (prc200 en pr100) en een vintage timex (timex sprite bullseye) gekocht. Nu het kopen even stopgezet voordat ik in mijn enthousiasme dingen ga kopen waar ik achteraf spijt van krijg…
Zit ook een omega geneve, een Holland Diving duikert een Alpina Bienne Geneve zakhorloge en een Certina zakhorloge in, maar die zijn niet van mij… hoewel de Omega waarschijnlijk wel hier blijft… de Holland Diving en de Alpina en de Certina moeten worden verkocht.
Deze box is misschien een oplossing: https://watchwinders.nl/horlogeboxen/benson/benson-orange-313o
De kussentjes die hierin zitten hebben een soort omhulsel die je er af kan schuiven. Dan zijn ze geschikt voor kleinere polsen en kan je je horloge netjes met de band dicht mooi recht in de box leggen