Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

is 4% op horloges en gaat in vanaf 150 euro.

En dan de inklaringskosten door de vervoerder van pak hem beet ā‚¬15

Bij bestelbedrag van 218 dollar kom ik op totaalbedrag van ā‚¬ 276,98.
Is misschien nog steeds leuke prijs hoor, maar toch al wat minder aantrekkelijk dan het op eerste gezicht lijkt ?

1 like

Ben blij dat het toch tegenvalt. Net eentje via dit forum gekocht die nu onderweg isā€¦ :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Die calculator werkt niet met de huidige wisselkoers. De wisselkoers op het moment is een stuk gunstiger.

Wil bij zoā€™n bestelling (verweggistan) toch wel wat meer helderheid. Anders sla ik 'm liever overā€¦

Wat is er niet helder dan? Alle info kan je gewoon op het internet vinden.

De (eind)prijs.

Zou alleen iets uit verweggistan ā€˜halenā€™ als het verschil met Eur. prijs fors is en ik zeker weet wat dan de uiteindelijke prijs zal zijn.

Als ik nu al moet lezen dat ā€˜de koers niet kloptā€™, dan word ik al ā€˜gezond wantrouwendā€™ā€¦

Ehm.

Yup. Dus dan weet ik zo drie 20% a 25% goedkopere eBay-aanbieders van SARBā€™s, SKXā€™en en Turtles etc. :wink:

2 likes

die calculator site heeft toch niks met de verkoper te maken?

Ide verpest me deal niet :smile:

1 like

Sloaperd jongeā€¦

Worst case scenario: $218,- + 21% + 4% invoer + vooruit $20,- inklaring x de koers is ā‚¬237,- Voor de pessimisten onder ons, laten we zeggen dat ik voor ongeveer ā‚¬15,- fout heb gerekend alsmede wat koersverlies op mijn credit card, doe ik er ook nog bij, kom ik uit op ongeveer ā‚¬255,- En als je dan ā‚¬60,- piek verwaarloost kom je uit bij Monsterwatches :joy:

Ik hou jullie op de hoogte :wink:

3 likes

Zelf een Seiko sarb035 besteld. De code kwam perfect op tijd!

Net een paar schoenen met de korting gekocht. Scheelde wel 50 euro met de prijs hier.

De coupon is maar een keer te gebruiken. Stom Stom Stom!

4 likes

5 likes

Hahahaha potverdorie wat een emo klompen onnie @dreski :joy:

4 likes

1 like

Wel grappig dat er dezelfde vooroordelen bestaan over schoenen als bij horloges. Echter worden deze gedragen door alle lagen van de bevolking. Maar ik switch weer even naar www.schoenforum.nl.

2 likes