Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Even wachten op @anon50762135EV actie.

2 likes

Ide’s doldwaze dagen komen eraan :joy::joy::joy:

4 likes

Oris AD Johan Yzerbyt te St-Kruis Brugge heeft deze horloges in uitverkoop. Kortingen zijn standaard, no questions asked. Breng deze vakman eens een bezoek als er iets tussen zit dat je interesseert. Goede service gegarandeerd!

Oris BC3 - 2 stuks - 40% korting

Certina

1 like

Welke wilde je kopen?

Een Vostok die het voor 16 euro wel waard was maar voor 20 niet :joy:

2 likes

Is dit iets voor 78 euro? (en voor de zestienjarigen onder ons :joy:)

https://watch2day.nl/deal/25166/casio-g-shock-camo-glx-5600f-8er

2 likes

Ik zag hem net toevallig ook ja. Maar wilde jij nog iets met een Invicta doen? Die staan er nu ook voor weinig

1 like

Thanks, maar daar ben ik alweer van teruggekomen.

1 like

Te veel schuren en polijsten zeker :slight_smile:

2 likes

heeft ie ook andere dagen dan??

2 likes

Er schijnt nog wel is een normale dag tussen te zitten :joy:

1 like

De zoveelste Catawiki veiling weer gesloten - en daar zaten toch wel hele bijzondere klokjes bij:
“Voorkant en achterkant bezels. Geschikt voor vakanties. Automatisch verkeer AS.” :sob::tired_face:

1 like

Deze Doxa Sub van de eerste serie re-issue staat nu ter veiling op Catawiki: https://auction.catawiki.com/kavels/16295925-doxa-sub-300t-seahunter-diver-automatic-limited-edition-rare&utm_campaign=Watches-COM?amc=con.Catawiki.53681.63291.77637&utm_content=53681&utm_medium=affiliate&utm_source=pn

Het is een Seahunter uitvoering, dus wel wat bijzonderderder dan een gewone.

Volgens mij is het al de tweede ronde, de eerste keer kwam het bod tot €2200,- en werd de reserve niet gehaald.

1 like

Deze uitvoering is toch niet echt populair en met 2200 euro al dik betaald.

1 like

Da’s allebei waar. Een deal is het bij lange na niet. Maar ik wilde 'm toch even melden.

1 like

Zoals @WVE zegt.
19 vrijwel gelijke foto’s; zonder foto’s van caseback en bracelet/sluiting, laat staan een uurwerk foto. Veel te hoge taxatie; zo kennen we catawiki weer…

1 like

glycine-f104-automatic

De achterkant vind ik wel erg mooi. De band(aanzet) en dial minder. Toch een mooie korting?

Nog iemand interesse in een Tag Heuer connected voor €660 :wink:

5 likes

Jemig, wat een afschrijving.

1 like

Pff das niet duur.
Je zult er maar eentje gekocht hebben voor 1300/1400€ .

1 like