Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Voor de mensen die hem nog niet gebruikt hebben: De ebay actie met 20% korting op alle horloges is verlengd tot 29-1 (maandag). Code: PFASHION18S
Is één keer per PayPal account te gebruiken, er staat dat het alleen voor Nederlandse en Poolse verkopers geldig is maar je kan de code gewoon voor alle gebruikers toepassen.

1 like

Het moet wel bestels zijn via de Nederlandse of Poolse website toch?

Klopt ja, voor de rest maakt het niet uit maar kan ook niet bij alle verkoperts heb ik gemerkt.

Nee, ik heb eergisteren van een verkoper uit Japan iets besteld. Couponcode is gewoon verwerkt en afgetrokken van het totaalbedrag.
Check het wel voor de zekerheid maar bij mij ging het goed.
Wel via Ebay.nl natuurlijk.

2 likes

Precies, maar wat ik altijd doe is van bijvoorbeeld ebay.com of ebay.de (omdat sommige horloges/verkopers niet op ebay.nl te vinden zijn) het horloge op de volglijst zetten, vervolgens gewoon naar ebay.nl en betalen met de code.

4 likes

Op deze manier zou het bij alle verkopers moeten werken (heb verschillende geprobeerd)

Kan het dat het niet voor Belgen werkt? Mij lukt het maar niet, bij een Amerikaanse verkoper…

Klopt.

Das lekker, wilde nog net op tijd gebruikmaken van de ebay actie en:

paypal

Even wachten op @anon50762135EV actie.

2 likes

Ide’s doldwaze dagen komen eraan :joy::joy::joy:

4 likes

Oris AD Johan Yzerbyt te St-Kruis Brugge heeft deze horloges in uitverkoop. Kortingen zijn standaard, no questions asked. Breng deze vakman eens een bezoek als er iets tussen zit dat je interesseert. Goede service gegarandeerd!

Oris BC3 - 2 stuks - 40% korting

Certina

1 like

Welke wilde je kopen?

Een Vostok die het voor 16 euro wel waard was maar voor 20 niet :joy:

2 likes

Is dit iets voor 78 euro? (en voor de zestienjarigen onder ons :joy:)

https://watch2day.nl/deal/25166/casio-g-shock-camo-glx-5600f-8er

2 likes

Ik zag hem net toevallig ook ja. Maar wilde jij nog iets met een Invicta doen? Die staan er nu ook voor weinig

1 like

Thanks, maar daar ben ik alweer van teruggekomen.

1 like

Te veel schuren en polijsten zeker :slight_smile:

2 likes

heeft ie ook andere dagen dan??

2 likes

Er schijnt nog wel is een normale dag tussen te zitten :joy:

1 like