Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Er staat inderdaad object locatie = frankrijk, maar we weten allemaal dat het uit hongkong komt. vandaar dat ik er rekening met de extra kosten hield. Ervaring mee? Aan het aantal verkochte horloges, 174 stuks, te zien is deze wel populair.

Nee, dat zijn de invoerrechten die je dan moet betalen. Inklaringskosten zijn eigenlijk de handelingskosten die de vervoerder maakt om voor jou de belasting en de eventuele invoerrechten te betalen. Inkaringskosten kun je al moeten betalen als je meer dan ā‚¬ 22,- buiten de EU hebt gekocht. Als mijn uitleg onjuist is zal iemand dat wel corrigeren hoop ik.

1 like

Haha jaa dat is ondertussen geen geheim meer, maar ik las van mensen die andere producten bij deze aanbieder hadden besteld geen extra kosten hadden. Het kwam uiteindelijk niet uit Frankrijk maar uit de uk. Maakt natuurlijk niks uit, zolang je maar niet meer betaald!

Leuke Patek op marktplaatsā€¦
Hoe draag je zoiets nou , een zak horloge??

Aan een dikke koningsketting natuurlijk :cold_sweat::joy:
https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1245631122-patek-philippe-zakhorloge.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Gekocht voor een collega! Dank voor de tip!

1 like

Objectlocatie = frankrijk = geen extra kosten. Ik ga hem bestellen denk ik.

Zal je vast geen spijt van krijgen :stuck_out_tongue:

Tobydeals is overigens van dezelfde eigenaar heb ik ergens gelezen. En je raad het al, dat stukje kan ik ff niet terug vinden. Wat ik wel kan terugvinden is een van de voorwaarden in de regelementen van tobydeals, en die zijn exact hetzelfde als van eglobalcentral, Hoe kan het ook anders.

1.9. Import Tax
By purchasing a product through our site, customers outside Hong Kong authorise Toby Deals to make arrangements of clearance of customs on their behalf for the products they have ordered.
Our prices on our site are final and there wonā€™t be any additional fees to pay when the product arrives.

Er staat dan wel besteld via hun site, maar ze hebben in europa diverse shops en zullen via die shops leveren.

De uiteindelijke prijs kan dus niet anders zijn dan ā‚¬ 132,-. En daar kan niemand onder. En door met paypal -> creditcard te betalen kan er niets misgaan lijkt mij.

Topdeal dus.

Voor de mensen die hem nog niet gebruikt hebben: De ebay actie met 20% korting op alle horloges is verlengd tot 29-1 (maandag). Code: PFASHION18S
Is Ć©Ć©n keer per PayPal account te gebruiken, er staat dat het alleen voor Nederlandse en Poolse verkopers geldig is maar je kan de code gewoon voor alle gebruikers toepassen.

1 like

Het moet wel bestels zijn via de Nederlandse of Poolse website toch?

Klopt ja, voor de rest maakt het niet uit maar kan ook niet bij alle verkoperts heb ik gemerkt.

Nee, ik heb eergisteren van een verkoper uit Japan iets besteld. Couponcode is gewoon verwerkt en afgetrokken van het totaalbedrag.
Check het wel voor de zekerheid maar bij mij ging het goed.
Wel via Ebay.nl natuurlijk.

2 likes

Precies, maar wat ik altijd doe is van bijvoorbeeld ebay.com of ebay.de (omdat sommige horloges/verkopers niet op ebay.nl te vinden zijn) het horloge op de volglijst zetten, vervolgens gewoon naar ebay.nl en betalen met de code.

4 likes

Op deze manier zou het bij alle verkopers moeten werken (heb verschillende geprobeerd)

Kan het dat het niet voor Belgen werkt? Mij lukt het maar niet, bij een Amerikaanse verkoperā€¦

Klopt.

Das lekker, wilde nog net op tijd gebruikmaken van de ebay actie en:

paypal

Even wachten op @anon50762135EV actie.

2 likes

Ideā€™s doldwaze dagen komen eraan :joy::joy::joy:

4 likes

Oris AD Johan Yzerbyt te St-Kruis Brugge heeft deze horloges in uitverkoop. Kortingen zijn standaard, no questions asked. Breng deze vakman eens een bezoek als er iets tussen zit dat je interesseert. Goede service gegarandeerd!

Oris BC3 - 2 stuks - 40% korting

Certina

1 like

Welke wilde je kopen?