Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Ik heb de Invicta 8926OB gehad, maar daar was ik best over te spreken. Ik heb m recent verkocht, omdat deze geen draagtijd meer kreeg doordat ik nu 2 Steinharts heb die in principe nagenoeg hetzelfde model zijn. Qua afwerking en gewicht merk je dan wel veel verschil. De band bij de Invicta is bijvoorbeeld redelijk dun en de bezel is ook niet zo mooi scherp afgewerkt en draaide vrij stug.

Mijn Seiko SKX zit hier qua afwerking tussenin, want daarbij is de bezel ook niet echt heel mooi afgewerkt en bij de mijne zit de chapter ring een fractie scheef. Ik vind persoonlijk dat de Citizen Promaster een stuk beter oogt. De kast daarvan is echt prachtig afgewerkt voor de prijs.

Met Deep Blue heb ik geen ervaring.

Ik heb 2 Deep Blue’s gehad die waren beide verrassend goed afgewerkt, zeker voor dat geld. Maar dat gevoel heb ik nog meer bij Steinhart’s, dat is echt value for money los van de discussie over de geleende vormgeving van veel modellen.

Zeer waarschijnlijk geen deal, maar kan het niet laten om even te delen; misschien is de verkoper hier wel lid
:confused:

MP Pelagos

Verkoper heeft t over ‘geen onzinbiedingen ivm Chinese neppertjes’, maar plaatst zelf enkel gekopieerde watchblog-foto’s


Speedmaster titanium 9300
Geen connecties met de aanbieder.

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1109222539-omega-speedmaster-coaxial-titanium-nieuwstaat-np-8800.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=18

Mika

1 like

Wat vinden jullie van deze:

http://www.jomashop.com/bulova-watch-96b210.html

Een snorkel Ii

Volgens mij is de prijs goed.
Ik twijfel


https://www.thewatchery.com/detail.asp?iq=1&bo_products_variance_id=317346&promotion_code=TMB39112316317346&bo_brand_id=2239&bo_store_id=1&obp=0*&ps=96

Dat zijn wel hele leuke prijzen.
Heeft iemand daar wel eens wat besteld ?

1 like

Sorry voor de mensen die dit echt een mooie klok vinden maar wat een marketing lulkoek eromheen zeg. Ik vind het een slap aftreksel.

:thumbsdown: :thumbsdown:

1 like

Hahaha.

Marketing lulkoek? Is het niet waar dan?

Als 't wel waar is, zie ik het verschil niet met de ‘marketing lulkoek’ omtrent de Speedmaster.

1 like

Als ik koffie zou drinken dan zou ik nu zeggen: "Excuses ik had m’n koffie nog niet op."
Het is ook gewoon de algemene manier van schrijven “chirurgisch staal” etc. ik kan me daar nogal (onnodig) over opwinden met als resultaat dat ik een complete afkeer tegen de klok krijg.
Verder vind ik dat het het origineel niet echt eer aan doet, maar dat is meer iets subjectiefs


Vreemd trouwens: “Stroomreserve: 36 uur” en het is een quartz. :upside_down:

Maar in het kort: Gezever op de vrijdagochtend :sweat_smile:

3 likes

Prima!

1 like

Waar kan ik de prijs zien?

is hij nu al uitverkocht :scream_cat:

neen hoor, kan je nog bestellen. 79.95 + verzending

Ze hebben extra voorraad aangeboord.

Ik zie het nog steeds niet? :thinking:

1 like

Haha, ok.
Moesten die Russische kosmonauten dan iedere 36 uur het batterijtje wisselen?
Misschien toch een hoop marketing lulkoek.

@koekoek oet even naar de site gaan en dan alle deals.
Via de link blijft hij uitverkocht aangeven.
Ik had het zelfde probleem.

Ps volgens mij heb ik er net 1 gekocht.

2 likes