Horlogedeal gespot.... Deel het hier met de rest!

Voor de grote polsen

Prima deal. Voor een Swiss Only

2 likes

Is het dumpen uit de UK begonnen?

Deze bij Geckota in diverse uitvoeringen nu minus 100 £

Casio GW-B5600BC-1ER voor €97
https://nl.www.watches2u.com/watches/casio/gw-b5600bc-1er-mens-g-shock-smartwatch.html

https://nl.www.watches2u.com/mens-casio-watches.html

Bij juwelier in Valenciennes. Ben niet op de hoogte van Breitling dus geen idee of het daadwerkelijk goede deals zijn :

47

20

Wel slechte foto’s :confused:

2 likes

Stond 3 weken geleden ook al te koop, bij een andere eigenaar. Zal wel iets mis mee zijn?

2 likes

Hmm inderdaad! En dit exemplaar stond daarvoor ook al op marktplaats. Maand of 3/4 geleden vlak voordat ik mijn Polar kocht. Kortom 3e keer op Marktplaats binnen een half jaar.

Voor het kleine butsje zou ik het niet laten! Prima prijs 4295, daar ga je hem elders niet voor scoren.

Maar ach wellicht is er wel niks mis mee :slight_smile:

Goedkoper dan een SARB033 en een coolere bracelet ook nog :thinking: Alleen wat ouder…

3 likes

Paar leuke Seiko aanbiedingen bij Juwelier-Goudsmit Punte in Arnhem

4 likes

Zag deze IWC voorbij komen, ben zelf geen IWC kenner maar vind hem wel gaaf er uit zien. Is dit origineel?
http://link.marktplaats.nl/m1453924225?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios VERY RARE 1918 IWC SCHAFFHAUSEN 77 21J CASE SAPPHIRE GLASS

Nope, een knutselwerkje rondom een oud uurwerk van (meestal) een zakhorloge. Hierdoor niet compleet waardeloos, maar niet origineel.

Bedankt voor de info. Hebben ze best mooi werkje van gemaakt.
Serieus geld wat ze voor een niet oringeel horloge :sweat_smile:
Zou ik eerder zo iets kopen
https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-dames/m1445483852-iwc-mark-xvi-zo-goed-als-nieuw.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Ik vraag me af waarom, dit omdat deze ook niet geheel authentiek is en derhalve een veel te hoge vraagprijs heeft…
Als dit model je aanspreekt zou ik veel eerder voor deze zijn gegaan…

1 like

Jaa klopt je hebt gelijk, heb de tekst van die laatst advertentie niet gelezen…
Ik ben totaal geen IWC kenner dus ik geen idee hoe het origineel eruit moet zien.

Nee ben niet van plan om een IWC te kopen (misschien in de toekomst) , vroeg met alleen af of het een origineel horloge was. Vond hem er wel gaaf uit zien.
Ik koop originele horloge’s (zeker voor dat bedrag :sweat_smile:)

1 like

Recente bluetooth square (90.04 euro) op Amazon.de voor minder dan de classieke GW-M5610, geen idee hoelang nog.

1 like

Bij Juwelier De Wit, gaat sluiten ivm herzien bestemmingsplan.

2 likes

Braun blijft toch leuk om te zien - zeker in de opruiming😎

2 likes

Seiko 7a38-7060 voor EUR 184.

Voor een zimbe goedkoop of mis ik wat?

https://www.amazon.nl/Swiss-Military-Hanowa-volwassene-06-5230-7-04-001-30/dp/B07W6H68F7/ref=sr_1_10?adgrpid=97665004783&dchild=1&gclid=Cj0KCQjwoaz3BRDnARIsAF1RfLdd9irCPQv6iQmeOGrDZZyioaQkyFP87WL8Y0zJlbKwPbHN5aeQybQaAs-WEALw_wcB&hvadid=424606112321&hvdev=c&hvlocphy=1001038&hvnetw=s&hvqmt=b&hvrand=3249133569134536980&hvtargid=kwd-2288105807&hydadcr=23610_1970319&keywords=swiss+military+hanowa&qid=1592482084&refinements=p_89%3ASwiss+Military+Hanowa&rnid=16463267031&sr=8-10