Ah, daar kan ik je mee helpen. De beste artikelen van de afgelopen maand:
Ik verwacht eigenlijk in de helft van de rubrieken ergens ineens een collectiefoto van RLC. Gewoon omdat het kan, niet omdat het bij dat stuk hoort.
God! Wat ben jij goed man
Hoe moet dat dan met al die polls
Een aparte katern die volledig openvouwt, met een harmonica-vouw zoals bij oude printers. Dan zal het magazine wel een pak dikker worden.
Ik ga morgen mooie lederen string kopen, mag ik dan de eerste zijn?
Een blad blijft altijd bepaalde mensen trekken⦠Ik maak een blad voor de keramiekbranche, het valt me altijd op hoeveel mooier mensen het vinden als ze eenmaal het papier vasthebben⦠En hoe tof ze het dan vinden dat het stevig papier is - nog los van de veel hogere resolutie van de fotoās. Met esthetiek heeft papier kansen. Moet je wel een paar zaken mee hebben: ik heb slechts twee concurrerende bladen, EN een brancheorganisatie als opdrachtgever. Adverteerders? 1. Maar het blad heeft, met die organisatie, wel zoān 30 fabrikanten en handelshuizen als partner (āgeassocieerd lidā). Die dragen de kosten grotendeels, en, al is de inhoud de verantwoordelijkheid van de redactie, met de partners showen we wel wat de markt maakt en is. Kan zoiets met de horlogewereld, en kan Horlogeforum een voertuig zijn? Dan is er een mogelijkheid. Doe ik mee⦠Wel goed kijken waarin inhoudelijk verschil is te maken met de concurrentie, en waar/op wie er gemikt wordt. Leuk!
Lijkt me wel hoor !
Voorlopig is āt alleen een flyer/poster
Wel leuk gedaan overigens
Gezien de positieve hoeveelheid reacties op mijn iPad gefreubel ben ik aan het denken gezet. Misschien zit er meer in. Dat is de reden om eens te polsen hoe we denken over een aantal opties.
Ik denk in de richting van een maandelijkse cover met wat actuele kreten, zoals in het proefje.
Dat geeft vast gespreksstof op de hoofdlijnen en zo blijven ook de minder frequente bezoekers bij de tijd.
Er zijn een paar mensen die al hebben aangeboden input te leveren.
Er zou een tweede digitale pagina aan kunnen worden toegevoegd met een @Jurk-cartoon en een interview met steeds een ander lid over zijn hobby of handel.
Ik zou zelf het interview willen doen, een lid bezoeken en een samenvatting willen schrijven.
Meer zou ik er nu niet van willen maken en na een half jaar eens kijken of het levensvatbaar is; blijven verschijnen of verdwijnen.
Maar misschien overschat ik de belangstelling; dus laten we maar eens kijken hoe dat zit.
Verzoek om je mening te geven met een antwoord op onderstaande vragen. (Je keuze is zichtbaar voor je forumvrienden)
- Ik vind het overdreven en vervuild het forum
- Zoān cover is wel aardig, maar een keer is genoeg
- Je gaat je gang maar
- Ik vind het aardig
- Ik vind het heel leuk
- Zeker doen. - ik zal het in ieder geval bekijken
- Ik wil wel meedenken
- Ik wil wel bijdragen
0 stemmers
geweldig

Ik plas echt in mān broek
nonsnens
Beste Horlogeliefhebbers, bedankt voor de vele positieve reacties, likes en PBās!
Zie ook de poll.
Bedankt vooral ook de mensen die hebben aangeboden een bijdrage te willen leveren; met hen neem ik nog contact op.
@Jurk verzorgt een cartoon per maandelijkse uitgave en ik heb al een afspraak staan voor het eerste interview!
Begin december kunt u het zien in een topic onder de naam Horlogeforum magazine.
VrGr Ogenblik
Kan ik mij al abonneren?
Ik zou er vooral ook zoān horloge bouwpakket bij doen, dan heb je in 12 afleveringen een compleet (plastic) horloge
Je krijgt ām helemaal gratis!
Heb ik hier een bijdrage van je!
hahhaha! machtig!