Horlogeforum Meeting 2017

25 minuten rijden voor mij, ik ben voor

Jaap, ehm, SuperC, doe het bij de La Place aan de A50 bij Klarenbeek, die meeting,
dan komt Cee Lo Green samen met Jan Vis er ook bij, zoals ik las in de archief posts. Gezellig toch ?!!

Dan komen alle ouwe getrouwen wederom bij malkander, edoch gezellig, toch ?!!
:no_smoking: :warning:

hahahahaha, mooi wonen daar.

1 like

Amsterdam is verre van centraal hoorā€¦ Al denkt de Randstad dat weleens anders overā€¦

2 likes

Als het maar na 18 okober is, dan ben ik een half jaar lid (en armer, maar gelukkiger).

Ik ben trouwens voor Enschede, is net zo centraal als Amsterdam!

1 like

En dan zeker n tientje per uur betalen aan parkeerkosten.

Voorkeur heeft Utrecht, centraler in NL kan niet. Bovendien komen een hoop leden uit het verre Noorden. Dan zouden die weer 300km moeten rijden. Je kunt het nooit voor iedereen goed doen :wink:.

Oh ja, en gratis parkeren is een must.

3 likes

Top! Ik ben er graag bij als het enigszins uitkomt!

Utrecht natuurlijk top. Overigens kan het niet centraler dan binnen de ring A10 wmb :innocent:

maar gratis parkeren als harde eis? dan dus op een zondag of buiten een stadscentrum? kwa bereikbaarheid voor OV-ers wellicht minder aantrekkelijk? die paar euro parkeerkosten wegen niet op tegen een beetje ambience toch?

1 like

Ik ben woonachtig in Belgiƫ, maar vind de meeste locaties geen probleem.
Ieder voor zich, maar voor zoā€™n uitstapje ben ik best bereid een tijd lang in de auto te zitten.

Stel het is in Groningenā€¦ Gewoon rijden, je gooit je vrouw en de kids uit de auto in de stad, die gaan lekker sjoppen of de toerist uithangen, en zelf rij je door naar de meeting. Of andersom (jij wordt de auto uit getrapt en zij rijden door)
ā€¦ misschien neem ik de oudste wel gewoon meeā€¦

Zo zou ik dat dan doen tenminste

3 likes

Niet echt; Almere. Utrecht zou dus prima zijn :thumbsup:

1 like

Is het vermaledijde ā€œkidsā€ nu ook al bon ton onder de Vlamingen?

Allez, het is een teleurstellende dag. Ik stikte zowat in mā€™n canapĆ© toen ik dit las, maar niemand die het hoorde door de ronkende camion in de straat.

Of viel ik er vanaf, van de canapƩ? Enfin, de malaise is compleet.

1 like

Ik ben dan ook voor Hollandse onafhankelijkheid.

Ook wij zouden het toejuichen. :grinning::v:ļø:v:

2 likes

Ik denk ook wel dat ik kom! klinkt goed!

Ik ben geen Vlaming. :wink:

Mwoah, de Randstad buiten Amsterdam heeft dat idee niet hoor! :grin:

Agenda loop al wel vol, maar lijkt me leuk!:slight_smile:

1 like

Zeker voornemens te komen!

Dat is dus nog verdomd lastig met het OV te bereiken!

1 like