Horlogeforum Meeting 2017

Aanbetaling?
De meetings op MF gaan zonder aanbetaling. Wel met politiebegeleiding :cop:

3 likes

Leuk!
Als t agendatechnisch beetje past ben ik er bij.

Lijkt me leuk om mensen te spreken.
Ik ben denk ik maand of 9 lid. Inmiddels collectie met 3 horloges uitgebreid, aantal bandjes gekocht via blauwe gedeelte, de FIF mogen lenen en een leuke ontmoeting gehad met @marnixmoed!
Tijd voor kennismaking IRL met andere leden.

2 likes

Hangt even van de datum af maar ben zeker geĆÆnteresseerd, lijkt me erg leuk.

Yep, dat is enerzijds om de zekerheid te kunnen geven aan de locatie voor wat betreft het aantal mensen dat komt, en anderzijds een stukje veiligheid.

1 like

Leuk iniatief! Als het december wordt zou een combi met de HFLE uitreiking misschien wel praktisch zijn.

Desnoods zijn het 2 aparte meetings die wel qua tijd in elkaar schuiven, scheelt een hoop reistijd voor velen. Geen idee of @25tien hier mogelijkheden in zietā€¦

2 likes

Ik kan wel wat van mijn danseressen meenemen.

1 like

Ga ik passend maken in mijn agenda.:calendar:

2 likes

Zeker interesse.

1 like

Nog 17 nachtjes slapen en dan ben ik 6 maanden HF lid en dan mag ik ook komen :grin:

2 likes

Hey Jaap goed plan.
Zeker interesse.

1 like

Het lijkt me zeker een leuke aangelegenheid, maar ik ben officieel pas vanaf juli lid. Iemand een goed woordje over mij aanschrijven? :innocent:

1 like

Present !

1 like

Al het op aanvaardbare afstand van ons Belgenlandje is kom ik ook wel :+1::grin:

2 likes

Ook te kort lid maar dat verklaard ook wellicht direct mijn onnozele vraag: wat is de HFLE uitreiking? Google bracht me o.a. op een heksensite maar zal wel wat anders zijnā€¦ :thinking:

5 likes

Homo forum lange editie

12 likes

Maak je een tussenstop tussen Antwerpen en Breda in, kan je verder met mij meerijden.:slight_smile:

1 like

Lichaamslengte? Score ik hoog :wink:

1 like

Oh, daā€™s een dealbreaker voor mij :wink: - Anders doe ik graag mijn best om erbij te zijn.

1 like

Top :+1: Ik laat van me horen.

2 likes

Zou graag aanwezig willen zijn!

1 like