Horlogeforum Meeting 2017

Goed dat je er weer bent Jaap!

En als de datum een beetje op tijd bekend is, ga ik hem vrijhouden! (Enkele beelden van de bediening van vorig jaar, gaven de doorslag!:stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

Gelukkig maar hè, dat ik m’n video camera mee had :wink:

.
.
Als de agenda het toelaat lijkt het mij een gezellige met veel mooie en interessante horloges bij elkaar bijeenkomst.

Mooi initiatief SuperC.
Welcome back. :relaxed:
.
.
Elf.

Lijkt me super leuk! Lees veel hier op HF, post de laatste tijd ook steeds meer, maar hoewel ik veel namen steeds voorbij zien komen, ken ik natuurlijk bijna niemand persoonlijk. Op een paar HF-leden met wie ik inmiddels een leuke deal heb gedaan na…

Grote vraag is dan natuurlijk: Welk horloge doe je aan naar de meeting?!

Damn, had jij een ban voor een jaar?.. Pfff!

Levenslang toch? Ik kan ook wel kijken of ik mee kan snacken :slight_smile:

Anders een meet rond de grens, dan is het ook voor de Belgen onder ons haalbaar om te komen :slight_smile:

Jawel hoor!

Maar eerst in besloten kring de uitreiking doen van de HFLE en daarna de meeting zou een optie kunnen zijn.

3 likes

Neeeee niet combineren! Dan word ik jaloers…

Gezien de flipperfrequentie is dat met geen mogelijkheid vast te pinnen.

Vorige keer koudwatervrees, maar de foto’s lieten zien dat ik ongelijk had. :smile: Ben er graag bij!

1 like

Bingo.
Alhoewel, mijn mama zegt dat ik niet met onbekende hollanders mag babbelen…

2 likes

Wachten we dan aan de deur iedereen op zonder HFLE om hem wat tikken te geven?
(Of is dreigen met geweld op HF alleen voor bepaalde merken voorbehouden? :joy: )

2 likes

:joy::joy::joy: die staan toch altijd bij het verkeerde adres :wink:

Top idee en gaaf initiatief!

Combi met HFLE lijkt me te gek (nog meer HF leden bijeen) maar ik kan me de bezwaren ook voorstellen (logistiek gedoe, Stowa protestacties :wink: etc etc)…

Als het maar ff kan ben ik graag van de partij!

Groet!
Otto
:sunglasses:

Mits enigzinds bereikbaar wil ik er ook graag bij zijn!

Mooi! Indien het past in de planning dan kom ik, en kan tevens wat luitjes uit de regio Eindhoven meenemen.

1 like

Een rel wordt het, ik lust de ME rauw.

2 likes

Lijkt me leuk! Als het past in de agenda ben ik erbij!

1 like

Lijkt me me erg leuk, als het een beetje uitkomt wil ik ook komen!

5 likes