Horlogefoto op je telefoon en/of tablet

7 likes

2 likes

Wallpaper op mijn laptop

Niagara watervallen in Canada genomen met vakantie in 2008

Met een hele aparte :rainbow: :rainbow:
Op de foto,
Geen horloge erop maar gewoon omdat ik hem mooi vind

5 likes

4 likes

Dit op mijn telefoon 

Tegen de tijd dat het horloge geleverd wordt, kan de foto op het scherm van de IPhone 18 gezet worden :joy:

Deze hier😄

3 likes

AD is geen Omega dealer meer sinds januari dus aanbetaling is nu terug, iPhone komt er niet bij mij in huis. Ik heb nu wel iets mooiers om elke dag irl naar te kijken;

4 likes

Hey, die heb ik ook :grinning:

4 likes

Echt een leuk topic, maar ik wil echt geen Rolex oid op mijn telefoonscherm plaatsen. Te veel mensen die daar “wat een patser” gedachten bij krijgen, en dat wil ik liever niet.
Om de pols volstaat :wink:

Heb eerlijk gezegd nog niemand over m’n telefoonscherm gehoord zit ik me te bedenken. Het scherm is zwart, zit aan m’n oor of is in gebruik zoals nu dat je startscherm niet ziet. Denk dat het wel meevalt al met al, maar snap je gedachten.

1 like

Ach, ik heb een foto van 2 mooie dames op m’n IPhone scherm, en krijg daar regelmatig complimenten over, dus blijkbaar zijn er toch mensen die het zien.
En ja, om misverstanden te voorkomen: vrouw en dochter :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik moet er ook maar eens over bellen, want ook ik heb €1k aanbetaald in 2019, en weet dat deze Juwelier ook geen AD meer is.

Ik kreeg in november bericht van de mijne, keuze was aanbetaling meteen teruggestort of misschien dat iets in hun andere merken assortiment me tevreden zou stellen. Geeft me sterk het gevoel dat ze jouw aanbetaling zijn vergeten.

Helaas ben ik niet vermogend genoeg om het te vergeten :grinning_face_with_smiling_eyes:
Prachtige El Primero trouwens :raised_hands:t2:

1 like

Ik ook niet en mijn aanbetaling was maar 250 euro.

Tnx ben er heel blij mee.

1 like

Ja idd, fijn dat soort complimenten. Ach na tijden m’n zoon nu de Sub op het scherm toen die van de bucketlist was. De volgende wordt denk ik een Porsche 911, iets om naar uit te kijken
ooit😉

Erg mooi allemaal, maar irriteert het niemand dat die horloges niet op tijd staan? Ik zou in ieder geval voor de achterkant van het horloge kiezen zodra ik mijn achtergrond beu ben. Maar die heb ik al sinds de iPhone 3 en is nog steeds mooi. :innocent::rofl:

Wie gebruikt er overigens de Emerald en Sequoia app op zijn telefoon?

1 like

Tja, ook daar heb ik er diverse van gehad (nu bedoel ik 911’s)
Hier op Zandvoort bv