Horlogemaker gezocht voor eindexamen

Succes met het project. Maar zo te zien moet dat goed komen :ok_hand:

1 like

Ja van Stefan willen wij een mooie professionele film :+1:

4 likes

Op zich een goed idee om Thijs hiermee te helpen. Tijd is echter mijn grootste probleem, draaidagen zijn niet productief en ik heb in 1986 ook ooit mee gewerkt als horlogemaker voor een student fotografie. Was erg leuk maar deze reportage kost je minimaal 1 dag en bij het maken van een film kost het nog veel meer tijd.

Bijkomend nadeel zijn de kleine onderdelen en handelingen die je doet met een loupe en dan ook nog een camera ertussen…

Een klokkenmaker is misschien beter om te filmen

1 like

bedankt voor alle snelle reacties allemaal.
ik kon gisteren niet meer reageren vanwege dat ik het limiet had bereikt van antwoorden voor een nieuw lid.
ik heb iemand gevonden. zodra ik mijn eindexamen af heb zal ik hier posten zodat jullie er ook van kunnen genieten.

nogmaals iedereen super bedankt voor het meedenken. had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

Mvg,
Thijs

2 likes

Ik (en velen met mij) hoop dat het @stefanketelaars is en dat je de film na je examen met ons deelt :slight_smile:
Heel veel succes!

1 like

Dankjewel @WernerManuel , het is niet stefan geworden omdat ik al eerder contact had met iemand anders. Maar ik het wel contact gelegd met stefan dus wie weet komt daar ook nog iets moois van :wink:

2 likes

En de grote vraag… die de meesten hier toch op de lippen moet liggen, maar die iemand dan toch moet stellen is… ’Wie is het dan geworden?' :thinking::smiley:

1 like

hahah het is holthinrichs watches geworden

4 likes

Ook een goede keuze, Michiel kan je zeker wat moois laten zien.

Ben al benieuwd naar het resultaat.

1 like

Gaaf man! ik ben- net als de rest hier- heel erg benieuwd naar het resultaat!

Heel veel succes en vooral ook veel plezier met het uitvoeren van jouw project!:slightly_smiling_face::+1:

1 like

Succes met je examen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Ook ik zou je @stefanketelaars willen adviseren. Alle potentie om er iets heel moois van te maken! Heel veel succes en plaats ajb een linkje hier naar het eindproduct als het klaar is! :kissing_heart:

Beste Thijsva,

Heb al je al iemand gevonden anders wil ik wel helpen.

Met vriendelijke groet,

Adib