Horlogemaker gezocht

Hallo iedereen,
Mijn eerste post hier. Ik heb enige jaren geleden een Heuer Carrera begin 70tiger jaren overgenomen van mijn heel oude vader. Die had hem klaar liggen om weg te gooien en had net zo als ik geen idee van de waarde. Hoe dan ook sindsdien is mijn interesse gewekt voor vintage chronografen. Met als gevolg dat ik er drie vitage chronografen bij verzameld heb via catawiki. Die hebben inmiddels allemaal mankementen.
Kortom ik zoek een betaalbare goede horlogemaker in de buurt van Leiden. Iemand die niet meteen de hoofdprijs gaat rekenen en alleen maar zoveel mogelijk geld uit mn zakken probeerd te krijgen. Mag ook een heel goede kundige hobbiest zijn die ( hier zn sporen verdiend heeft) Hoor graag jullie reacties

1 like

Allereerst natuurlijk welkom op ons Forum.
Laten we daar nu een speciaal topic voor hebben.
Spit het lekker door en er zit vast wel een horlogemaker tussen waar je een klick mee hebt

2 likes

En natuurlijk:

2 likes

Plessen

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

1 like

Welkom op het HF!

We zijn dol op foto’s van horloges…

2 likes

Welkom bij je nieuwe verslaving, heb je foto’s van de horloges?

1 like

Ja, veel leesplezier hier!

Veel plezier hier, maar realiseer je wel, dat een onderhoud aan een complex uurwerk best wel veel tijd kost, zeker als zaken stuk zijn.
Smeermiddelen zijn zeker niet goedkoop. Beetje het idee, dat je een bepaald horloge koopt van 8 tot 10k en dan een beurtje van € 500,= te duur vindt.

Er zijn zeker hobbyhorlogemakers hier die je kunnen helpen, met een foto en een wens erbij, zullen ze zich wel melden.

1 like