Horlogemaker in Apeldoorn gezocht

Hallo,

Weet iemand een goede horlogemaker en/of hobbyist in Apeldoorn voor het afstellen van een drietal Seiko automaten?
Ik las al eerder hier op het forum over Peter van Vessem maar heb daar geen contactgegevens van.
Mocht iemand misschien de contact gegevens hebben van Peter of van een ander goed adres dan hoor ik dat graag.

Alvast bedankt voor de informatie.

Groeten, Leo

In Apeldoorn niemand. Misschien wil je een stukje rijden.

2 likes

Hallo Ruud,

Bedankt voor de tip :+1:
Had het stukje in het verleden idd al een keer gezien maar heb er nu overheen gekeken.

Heb Watch Inside Repair Service in Rijssen al een mail gestuurd omdat die zo’n beetje het dichtste bij Apeldoorn zit en goede referenties heeft.

Groeten, Leo

1 like

Je zou ook Tiks in Deventer kunnen proberen, das nog dichter bij denk ik! Zelf goede ervaringen mee. www.tiks.nl

Edit: zie net dat vanwege een verlof tot april '23 er even geen activiteiten zijn. Dan valt deze toch even af denk ik.

2 likes

Juwelier Royals misschien? Die hebben ook een horlogemaker in dienst.

2 likes

Ik lees even mee. Woon zelf ook in Apeldoorn.

Die doet volgens mij niet veel. Hij kon in ieder geval niet de batterij van mijn Hamilton verwisselen, of had er geen zin… dat kan ook.

2 likes

Beste optie in de regio denk ik. Die man kan aanzienlijk meer dan een batterijtje wisselen.

1 like

Ik ook :+1:

Zeker wel, maar die zal wellicht niet iedere dag aanwezig zijn. Ze servicen ook automatische uurwerken. Mijn broer heeft er een keer een goedkope automaar gekocht. Een Hamilton volgens mij. Daar zat een schroefje los. Hebben ze keurig weer vastgezet, zonder schade.

1 like

Ah ok. Dan geef ik ze de volgende keer nog maar eens een kans al ik iets heb.

1 like

Maaskant Juweliers heeft volgensmij ook een kleine werkplek. Paar jaar geleden daar een kroon laten vervangen van mijn Porta.

Volgens mij is dit niet heel moeilijk…

Ik ook :smiley:

3 likes