Horloges en Reptielen

Ik kreeg vele leuke reacties op mijn foto’s van mijn horloges met mijn hagedissen dus dacht dat het leuk zou zijn hiervoor een nieuw topic te openen.

(Het gaat dus om levende dieren, de grappen met over “straps” zijn al voldoende gemaakt.

Mocht je zelf leuke fotos hebben met je wat “ongewone” huisdieren kun je ze hier (samen met je horloge) plaatsen.

Ik zal beginnen met de bekentenis dat het houden, en kweken van Reptielen mijn grootste hobby/passie is waar ik ruim 25 jaar geleden mee ben begonnen, en wat uitgegroeid is tot een behoorlijke verslaving onder de noemer -HammerHead Reptiles-.

Daar is ongeveer een jaar of 10 geleden de liefde voor horloges bijgekomen… Een mooie combinatie voor foto’s :sweat_smile::muscle:t2:

Uromastyx geyri met Bronze / meteorite Zelos HammerHead

Cachryx defensor met H2O Tiburon

43 likes

Opmerkelijk hoe goed horloges en jouwmooie reptielen bij elkaar passen. Zal ik een duiker in het aquarium gooien?

3 likes

Uromastyx flavifasciata met Mavrik Nereus V

Uromastyx ornata (baby) met Visitor Vale Park

Smaug giganteus met Maranez Bangla

41 likes

Ik denk inderdaad dat je best mooie foto’s zult krijgen…ik zeg doen :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Inkopper :grin:

2 likes

:laughing:

Kappe nah!!

3 likes

Leiolepis guttata met Helberg CH6

UrUromastyx nigriventris met Mavrik Nereus V

Antaresia perthensis met bronzen H2O Tiburon

28 likes

Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat ik nu de omvang van de collectie hagedissenlerenbandjes laat zien :see_no_evil:

16 likes

:rofl:

1 like

Mooie foto’s @Kam kan niet wachten tot mij landschildpadjes terug wakker worden om een fotootje te maken.

2 likes

Dat is niet alleen een mooie collectie reptielen, maar ook een stoere set microbrands! :smiley:

Ik had ooit een tweedehands vogelspin maar dat was voor de horlogehobby

1 like

Verdikkeme. U bent mij voor! :rofl:

1 like

Deze is te eng. :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Hahaha ik ga kapot

1 like

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

1 like

:rofl: goud!

1 like

Tot zo’n 10 jaar geleden een flinke collectie slangen gehad. Voornamelijk zuid oost Aziatisch rattenslangen. Een niche in de slangen wereld, maar jouw collectie is ook een klein hoekje van de reptielen wereld. Mooi!

3 likes

In dít topic een gouden foto.
Helaas verkramp ik helemaal als ik een like wil geven.
Volgende keer beter.

1 like

Ik dacht direct dit :rofl:

1 like

Wat een tof dier! Lijkt wel een kleine draak, heel gaaf :+1:

1 like